...YAZARIN ANLATIMI...
Yunan mitolojisinde büyük tanrı Zeus'un gazabı yüzünden insanların ruh eşlerinden ayrıldığına inanılır..
Tanrı Zeus tüm insanları bir bedende dört kol, dört bacak, iki kol, iki kafa ve iki yüz olmak üzere sırtlarından birleşik olarak yaratmıştır. Fakat bu insanların bedenlerinin ortasına birleşen kalpleri tektir. Bir gün Zeus halkın refah içinde mutlulukla yaşadığını ve kendisini unuttuğunu görerek onları gözleri kör edecek kadar parlak bir şimşekle birbirinden ayırmıştır. Böylelikle insanlar iki kol, iki bacak, tek kafa ve yarım bir kalpten oluşan yeni hallerine bürünerek dünyanın her bir tarafına dağılmışlardır.
Tanrı Zeus'un bu zalimliği efsane şeklinde günümüze kadar ulaşmış ve birbirine kavuşamayan aşıkların Zeus'u suçlamasına sebep olmuştur.
Kalplerinin diğer yarısını bulanlar için işe Zeus'un zalimliğinin hiçbir önemi yoktur.
Lee Minho sevgilisi ile tanıştığı günden beri kan pompalayan küçük bir organın önemine defalarca kez şahit olmuştu. Kalbinin yarısı acı içindeyken ona derman olamamak berbat hissettirmişti.
Şimdi ise haftalardır beklediği kalp nakli gerçekleşmişti. Her şey bir anda olmuştu. Uygun bir kalp bulunmuştu ve günün ilk yarısında Jisung ameliyata alınmıştı. Doktordan ameliyatın başarılı geçtiği haberini aldığından beri mutluluktan yerinde duramıyordu. Ne kadar uykusuz ve yorgun olsa da birden enerji ile dolmuştu. Oradan oraya koşturuyor ve tanıdık gelen tüm hemşirelere müjdeli haberi veriyordu.
Ama küçük bir sorun vardı, Dün sabahtan beri Changbin ortalıklarda yoktu. Minho defalarca kez ona telefon etmişti. Tüm hastaneyi aramıştı, Changbin'in aniden ortalıktan kaybolması içini huzursuz etse de sevgilisi için mutlu olmaktan kendini alıkoyamıyordu.
Akşam saatlerine yaklaşırken Jisung henüz uyanmamış olmasına rağmen özel odaya alındı. Doktorlar yarına kadar gözlerini açacağını söylüyordu.
Minho Jisung'un odasındaki koltukta oturmuş onu izlerken kapı yavaşça açıldı ve içeri artık çok daha tanıdık oldukları hemşire girdi. Jisung'a bağlı olan kablolarla ilgili bir şeyleri kontrol ettikten sonra odadan çıkacağını sanmıştı. Fakat hemşire yanına geldi, Beyaz önlüğünün cebinden beyaz bir zarf çıkartarak Minho'ya uzattı.
Zarfın üzerinde Minho'ya yazıyordu.
Titreyen elleri ile zarfı açtı...
° • ° • ° • °
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVINIA ፧ MINBIN (CHANGHO)
Fanfiction've son olarak, lütfen sevgiline söyle; benim kalbimle seni çok sevsin' ଓ Bu kurgunun asıl yazarı @jimsmochies 'dir, ben sadece kurguyu farklı bir shipe uyarladım #1 Changho - 23.02.2021 ꠴angst