Justin Bieber'la takıldığım, gorillerin ağaçta mandolin çaldığı rüyamdan uyanırken gözlerimi araladım. Kendimi her zaman olduğu gibi yorgun ve bitkin hissediyordum. Tuvalete girdikten sonra üstümü değiştirip evden hızlıca çıktım. Telefon rehberimden Destilya'yı buldum ve Destilya'yı aradım.
''Alo Destilya, n'aber?''
''İyidir senden?''
Geçirdiğimiz ve konuştuğumuz diğer günlerin aksine sesi soğuk ve yorgun geliyordu. ''İyi misin, sesin çok kötü geliyor?'' diye sordum. ''Birşey yok sadece gece geç yattım'' deyip beni geçiştirmeye çalıştı. Ama bende o göz yok genç arkadaşlar. ''Uğraştırma beni ne oldu söyle çabuk?'' diye sordum asabi bir tavırla. Destilya da ''Yok bişey kızım sen de intihar olayından sonra iyice paranoyak oldun!'' dedi. Destilya bir kaç ay önce çok sevdiği sevgilisi Bertan tarafından aldatılmış, bunun üstüne beyni buna dayanamayıp intihara teşebbüs etmişti. Kutu kutu ilaçları yutmuş gerizekalı. ''Okula gitmeyi düşünüyor musun akıllı arkadaşım?'' dedim. Evet demişti. Onu karşı apartmanda -yani onların evinin önünde- beklemeye başladım.Otobüse binip okulun yolunu tuttuk. Yarım saat sonra okula vardığımızda herkes grup grup toplanmış, fısır fısır birşeyler konuşuyorlardu. Destilya ile birbirimize ne oluyor dercesine baktık. Sınıftaki en yakın aradaşlarımızdan biri olan Bora'nın yanına gittik ve sorduk ''Ne oluyor burda?'' dedik. O da ''Her zamanki gibi drama festivali!'' Bizim okuldaki drama festivalleri pek normal olmaz. Her sınıftan 2 kişi seçerler. Bunlar drama kraliçesi ve kralı olarak sınıflarını temsil ederler. Bir nevi tiyatro güzellik yarışması. Geçen sene Destilya ve Bertan seçilmişti. Romeo ve Juliet'i canlandırarak 2. olmuşlardı. Yani yine benim katıladğım sıkıcı ve önem gerektiren şeylerden bir tanesi. Destilya beim aksime herşeyini özenle yapar, her şeyden zevk almasını iyi bilirdi. Ama ben öyle biri değildim. Üşengeç koalaların sevgili değerli kraliçesiydim!
Merhabaaa. Biliyorum ilk bölüm biraz kısa oldu ama tanıtım olarak düşünebilirsiniz. 2.bölüm daha uzun olacak :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan® ''Baş Belası'' DÜZENLENİYOR
ChickLitOkuldaki popülerliği dolayısıyla Dolunay'ın gözüne bir türlü giremeyen Kıvanç'ın pis huylarıyla dolu bir gençlik hikayesi. 4 kitaptan oluşan bu serinin ilk kitabı olan Baş Belası Dolunay ve Kıvanç'ın tanışmalarını ve arkadaş olmalarını anlatıyor. E...