Lanet olası pazartesi günü yatağımdan hunharca kalktıktan sonra kıyafetlerimi giyip evden çıktım. Destilya'ya otobüs durağına gelmesi için mesaj attım. Yürüyerek karşı caddedeki durağa gittim. Destilya duraktaydı ve müzik dinliyordu. Hızlıca kulaklığın birini çektim ve ''Hemde bensiz?'' dedim. Taylor Swift'in Style isimli şarkısı çalıyordu. O sırada otobüs geldi. Hızlıca merdivenlerden çıktım. Malesef yerimde kafasını cama dayamış bir gerzek oturuyordu. Yanından geçerken baktığımda bu kişinin o keş çocuk olduğunu gördüm.
''Pardon burası benim yerim.''
''Ya? Cidden mi?''
''Evet. Yoksa dönmedolabı ele geçirdiğin gibi yerimi de mi ele geçireceksin.''
''Ele geçirmek mi? Sen çok fazla uzaylı filmi izlemişsin bücür.''
''Bana bücür deme. Şimdi ya yerimden kalkarsın ya da...''
Derken otobüs hızla ilerlemeye başladı. Tabii bende hızla yere düştüm. Zeki çocuğumuz Bay Keş ise kıs kıs gülmeye başladı.
''Ne gülüyosun?''
''Çünkü düştün.''
Ha ha ha deyip hiç oturmadığım yere, Destilya'nın yanına oturdum. İçimden keş çocuğa küfürler yağdırırken kaba otobüs şöförü arabayı hızlı bir şekilde durdurdu. Bilin bakalım ne oldu? Kafamı karşı koltuğa çarptım. Destilya kolumu dürtüklerken bende kalkıp okulun kağısına doğru yol aldım. Arkama Destilya için baktığımda keş çocuk bizim pwşimizden geliyordu. Durdum.
''Ya sen ne takip ediyosun bizi ya?''
''Sizi takip ettiğim filan yok bücür. Okula gidiyorum.''
''Yalnız şunu belirtmek isterim bizim okulda sigara içmek yasak.''
''Sigara içmiyorum artık. Hem sana da açıklama yapmak zorunda değilim. Çekil önümden bücür.''
Dediğini yaptım. Gözlerimi kısarak ve ellerimi göğsümde birleştirerek arkasından baktım. ''Görüşeceğiz Bay Keş...'' dedim.
Merhaba köstebek pastalarım. Bu bölümü beni yeni bölüm yazmaya zorlayan ve on yıllık kankam olan doaunlu 'a ithaf ediyorum <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan® ''Baş Belası'' DÜZENLENİYOR
ChickLitOkuldaki popülerliği dolayısıyla Dolunay'ın gözüne bir türlü giremeyen Kıvanç'ın pis huylarıyla dolu bir gençlik hikayesi. 4 kitaptan oluşan bu serinin ilk kitabı olan Baş Belası Dolunay ve Kıvanç'ın tanışmalarını ve arkadaş olmalarını anlatıyor. E...