Destilya bana ne oldu der gibi bakrı bende kısaca ‘’Keşler’’ dedim. Beraber taksiye binip eve gittik. Eve vardığımızda anneme selam verip odama geçtik. Destilya bana döndü. ‘’Sana da o çocuk çok tanıdık gelmedi mi?’’ dedi. ‘’Hangi çocuk?’’ dedim sakince. Destilya da gözlerini açarak. ‘’Ya dönmedolaptaki çocuk hani şu sigaralı olan’’
‘’Biraz daha akıcı olsana hepsi sigaralıydı dönmedolaptaki çocukların.’’
‘’Ya şu hani binmeyen varya! Y auf Dolunay!’’
‘’Ha tamam hatırladım. Şu keş olan.’’
‘’Şşt keş deme. Çok yakışıklı değil mi Dolunay?’’
Bir süre ona bakakaldım. Ağzımı şaşırır gibi açtım. Ağzımdan sadece ‘’Sen ciddi misin?’’ çıktı. ‘’Evet tabikide ciddiyim. İlk görüşte aşk gibi bişey bu.’’ Dedi gözlerini kırpıştırarak. Aşka inanmadığımı söyleyerek konuyu kapatmaya çalıştım. Ne yani en yakın dostum keşin tekine mi aşık olmuştu? Buna ne kendim inanıyordum nede kendimi inandırabiliyordum. Sonuçta bu Destilya otu da seviyor, boku da seviyor demek isterdim ama Destilya boku sevecek kadar salak bir kız değil. Boku seven kız benim!
Ki ben aşık olmadığım için boku sevme olasılığım da yok demektir. Boku sevmek mi, ne diyorum ben? Destilyayla film izledikten sonra Destilya eve gitti. Telefonuma girdim. 1425 mesaj vardı. Tabi ki kızlar grubundan. Bakar gibi yapıp grubu sildikten sonra duş aldım.
Balkona çıktım. Bizim sitede apartmanlar birbirine çok yakın olduğundan karşıdakini görebiliyordum. Karşıda bir adam kadına resmen vuruyordu. Gördüğümde çok şaşırdım. Polisi aradım. Polisler geldi ve adamı götürdüler. Çok mutluydum kendimi hem birini kurdardığım için kahraman, hemde Gülten teyzenin kardeşini döven adamın hapse gitmesini sağladığım için iyi komşu gibi hissediyordum. Kadına vurmak da ne demek? SİZİN NE HADDİNİZE?
Arkadaşlar bu bölümü Özgecan ve diğer şiddete maruz kalan kadınlar için yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnan® ''Baş Belası'' DÜZENLENİYOR
ChickLitOkuldaki popülerliği dolayısıyla Dolunay'ın gözüne bir türlü giremeyen Kıvanç'ın pis huylarıyla dolu bir gençlik hikayesi. 4 kitaptan oluşan bu serinin ilk kitabı olan Baş Belası Dolunay ve Kıvanç'ın tanışmalarını ve arkadaş olmalarını anlatıyor. E...