"Yüsra kız herşey hazır değilmi bak eksiksiz olsun istiyorum dost var düşman var kız rezil olmayalım bak"
"Aysu'cum bir sakin olurmusun allah aşkına herşey tamam canım benim telaş yapma bak sivilce çıkacak yüzünde 2 güne düğün var sivilceli gelin olma!.."
"Ağzından yel alsın ya deme öyle"
"Tamam tamam demedim bir şey hadi hazırlan da çıkalım"
"Tamam gülüm sende dinlen biraz hadi ben kaçtım hazırlanım"
Dedi ve aysu yanımdan uzaklaştı . Aysuyla Üniversite son sınıfta tanışmıştık. Karşı dairemizde oturuyorlardı. Ve şuan bekarlığa veda partisi için hazırlık yapıyordu. Nişanlısı fırat ile aysu'yla aynı gün tanıştık o aralar sözlülerdi ve şimdi evleniyorlar şaka gibi ya.. diye düşünmemle telefonum titredi.
0537:Birgün bizim düğünümüz'de olacak ve ben o günü sabırsızlıkla bekliyorum güzelim..
Kimdiki şimdi bu bana böyle bir mesaj atıyordu şaşırdım doğrusu
Ben: Kimsin bilmiyorum seni tanıyormuyum onuda bilmiyorum ama öyle birşey olmayacağı kesin hadi eywallah.
Dedim ve engelliceğim vakit tekrar titredi telefonum
0537:O kadar emin olma be güzel kız sana olan aşkım o kadar büyük'ki vazgeçemem senden.
Bu kesin bizim kızlardan biridir en iyisi engellimde düğün ayağı sinirlerimi bozmasın
Ben: Senin ve diğer tüm erkeklerin canı cehenneme yazma bana anladın mı ??.
Dedim ve engelledim ne yazdığı umurumda bile değildi doğrusu..
0537:seni seviyorum yüsra bunu aklından çıkarma olurmu.. (iletilmedi)
0537:Beni engelledinmi şimdide öyle olsun ama o engel kalkacak bundanda adım kadar eminim yüsra. (iletilmedi)
Engellemiştim ama 10 dk sonra dayanamayıp açtım ve mesajlar beni şaşırttı demek beni seviyordu ha bakalım gerçekten seviyormusun gizli hayranım
***
Selam arkadaşlar yeni kurgum ile karşınızdayım. İlk defa texting yazacağım ve heyecanlıyım kafamdaki tilkiler bir türlü susmuyor. Ve bende onları susturmak için yazmak istedim. İnşallah beğenirsiniz yani öyle umuyorum seviliyorsunuz canlarım..😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekarlığa Veda {Ara Verildi}
Humor0537:Birgün bizim düğünümüz'de olacak ve ben o günü sabırsızlıkla bekliyorum güzelim.. Ben: Kimsin bilmiyorum seni tanıyormuyum onuda bilmiyorum ama öyle birşey olmayacağı kesin hadi eywallah. 0537:O kadar emin olma be güzel kız sana olan aşkım o ka...