༶。2。༶

140 13 0
                                    

A mai napra anya kikért engem a suliból a költözés miatt, és még tegnap elintézte az átiratást. Örülök, hogy nem kell több napot elviselnem Haechannal. Az iskolaváltás elég kedvező a számomra. De ma sajnos korán kellett kelnem a pakolás miatt. Délben érkezik a költöztető addig mindent össze kell szednem. Elég hirtelen ért engem ez a költözés de izgatott is lettem.

"ezt melyikből hagytam ki?" - kémleltem a dobozaimat, miközben egy pulcsit tartok a kezemben, majd megrántom a vállam.
"mindegy akkor ma ezt veszem fel"

Ami nehéz bár nem törékeny, azokat a dobozokat sajátos módszerrel juttatom le a lépcsőn.
"anya, figyelj megy!" - kiabáltam majd legnagyobb lapjára téve a dobozt lecsúsztattam a lépcsőn, anya lent meg elkapta.

Még egy utolsó pillantást vetettem az üres szobámra, elbúcsuzásképp, és lementem anyának segíteni bepakolni a maradék pár dolgot.
"anya ideges vagyok" - mondtam aggódva nézve rá, majd odalépett hozzám és megölelt.

"minden rendben lesz Yubin, esküszöm neked!" - simogatta meg a fejem
"oh, itt is a költöztető!" - látta meg az ablakból a leparkoló teherautót.

Nagyjából két óra alatt, minden holminkat bepakoltuk, és beültünk a kocsiba. A költöztető végig követett minket, anya mutatta az utat.

Betettem a fülesemet, és a tájat figyeltem. Elgonolkoztam azon, hogy vajon milyen lesz az új életem. A gondolatok során elmosolyodtam.
Tényleg jónak képzelem el.

Vagy két órányi utazás után megérkeztünk egy barátságos városba, és anya szólt, hogy mindjárt ott vagyunk. A gyomrom ekkor begörcsölt.
"csak legyél kedves, és önmagad" - nyugtatgattam magamat, majd mikor kinéztem az ablakon elállt a lélegzetem.

"az istenit" - maradt tátva a szám, mikor megláttam a házunkat.

Egy szép koreai kisvárosi stílusú ház volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy szép koreai kisvárosi stílusú ház volt.
Elindultunk a bejárat felé, mikor azon egy aranyos kutyus rohant ki, egyenesen hozzám mintha ismerne. Megsimogattam majd anyára néztem válaszért.

"Lee úr fiának a kutyája." - mondta anya
"És úgy látszik kedvel téged Bokshiri" - szólal meg egy férfi aki kilépett az ajtón. Egy elég jól kinéző középkorú férfi volt. Kezdem érteni mit eszik rajta anyám.

"szia drágám!!" - köszönt anyának aki odarohant hozzá és megcsókolta.

Énis odamentem és illedelmesen köszöntem neki.
"Yubin vagyok!" - nyújtottam a kezem, ő pedig megrázta
"Lee Tae Woo" - mosolygott rám
"De hívj csak Taewoo-nak" - veregette meg a vállam.
"menj fel nézd meg a szobád Yubin! Az emeleten van a folyósó végén! Fent lesz az emeleten a fiam is, ismerkedj meg vele!" - intett nekem majd, beléptem a házba.

Gyönyörű volt számomra a látvány, bár még csak doboz hegyek látszódtak, én akkor is szépnek láttam. Körbenéztem lent, majd felpattogtam a lépcsőn, és célba vettem a folyósó végén lévő szobát.

Mikor benyitottam megláttam háttal egy fiút aki éppen az ablakon nézett ki, és köszöntem neki.

"szia, biztos te va-" - akadt el a hangom mikor megfordult az említett.
"Haechan...." - maradt tátva a szám a fiú láttán.
"TE? EZ KOMOLY?" - akadt ki mire megtegetőzni kezdtem.
"honnan tudhattam volna???" - hadonásztam
"istenem az életemnek annyi" - fogja a fejét, majd szúrós szemekkel rám néz.
"most mit csináljunk zsenikém?" - kérdezi flegmán
"honnan tudjam.."- sóhajtottam, majd elindultam lefelé a lépcsőn, sok sok gondolattal a fejemben.

Az életem egy rémálom lesz már most érzem. Mindenre gondoltam csak erre nem, hogy azzal kell együtt élnem akivel a legkevésbé sem szeretnék. A gondolatmenetemet anya szakította meg, mikor leértem a lépcsőn.

"Na, jól kijöttök?"-kérdezte vidáman Taewoo társaságában. Magamra erőltettem egy mosolyt, amit próbáltam igazinak tettetni és válaszoltam.

"hát persze"

꒰ ᵈᵉᵃˡ ʷⁱᵗʰ ⁱᵗ ꒱Where stories live. Discover now