vote comment or share please :)
-
third pov
de rode loper was uitgerold. de zon scheen fel in los angeles. de lange jurken waren uit de kast. selena had een tijdstip. ariana liep in een prachtige lange jurk dat niet te veel van haar lichaam bloot stelde. selena had de jurken uit gekozen en wist ariana er ook in te krijgen zonder een discussie. ariana wist wat er hierna zou komen. ze waren gearriveerd bij het staples center waar de premiere plaats vond. ariana beet weleens op haar lip. de zenuwen kwamen naar boven rollen. zenuwen die ze al wel eerder had.
"ben je er klaar voor?" selena wierp ariana een brede glimlach en stelde haar op die manier gerust.
"ik weet het niet sel," selena kneep zachtjes in ariana's hand.
"dit is net zoals elke andere keer ari,"
"beloofd?"
"beloofd,"
ze liepen samen de loper op waar de hoofdrol spelers jamie dornan en dakota johnson ook later zullen staan. voor selena deed ariana alles. alles wat ze maar kon. ariana hield geforceerd een glimlach vast. het was gigantisch. alles was gigantisch gek op dit moment. ariana bleef aan selena vast houden wat haar een soort veilig gevoel gaf.
"selena en ariana gomez deze kant," ze volgde een mevrouw naar de kant waar er mensen stonden met camera's en microfoons.
"dankjewel," selena bedankte de mevrouw beleefd.
"welkom bij de fifty shades of grey premiere selena en ariana gomez,"
"gray,"
"pardon?"
"mijn achternaam. het is gray,"
"ariana," zei selena zachtjes.
"natuurlijk. het spijt me ariana gray,"
-
"wat was dat?"
"ik verbeterde haar. dat was het."
"er viel niks te verbeteren zusje,"
"in mijn ogen wel,"
"maar op papier niet ariana,"
"mam wilt dit vast horen,"
"selena,"
"ze komt er toch achter ariana."
-
harry:
hoe was fifty shades of sxharry:
greyharry:
sorry uhm dat was bedoeld voor iemand andersharry:
die ook naar de fifty shades premiere gingariana:
slaap je nooit?harry:
neeariana:
je hersenen hebben het nodigharry:
sinds wanneer ben je zo beleefd?harry:
is er iets gebeurd?ariana:
mag ik niet beleefd zijn tegen anderen?harry:
maar tegen mijariana:
tegen jouharry:
niet boos worden.. ik bedoel het alleen maar goed
JE LEEST
iMessage | h.s.
FanficHarry: Wakker worden! Ariana: Laat ik je geheugen even verfrissen, het is elf uur in de avond Harry!