"uhm, ik denk dat ik beter weg kan" ik liep al naar achter sinds ik wist dat elk moment niemand anders dan harry de trap af kon lopen.
"wat? schei uit selena. je bent welkom hier"
"mijn broertje doet niet moeilijk, geloof me. hij heeft een te groot hart daarvoor" zei gemma als ze mijn hand vast pakte en me mee nam naar de woonkamer. ze gebaarde me om plaats te nemen op de nette sofa als ze tegenover me ging zitten. nu ik toch de tijd kon nemen kon ik haar net zo goed vragen wie haar broertje was ook al klonk het al erg logisch in mijn oren wie hij was.
"gemma?"
"ja?"
"jouw broertje he, waarom is hij bezig met inpakken?"
"hij moet binnenkort naar singapore" zei gemma met een brede glimlach, ze klonk en zag er trots uit. en wat me ook op valde was dat ze er niet omheen draaide, ook al vertelt ze misschien niet direct wie haar broertje werkelijk is. het was toch nog fijn om te horen dat ze eerlijk met me kon zijn sinds ik wist dat harry een van deze dagen naar singapore moest.
"oh singapore?"
"een concert"
"van?" vroeg ik verder.
"zijn mannengroep zoals ie het noemt" voordat ik verder kon vragen hoorde ik voetstappen de trap aflopen.
"gemma! waar is mijn gebakje?" riep harry vanuit de hal als hij naar de keuken liep.
"in de keuken broertje!"
"ga je me niet missen gem?" vroeg harry.
"waarom zou ik?" vroeg gemma met een grijns.
"waarom niet?"
"waarom wel?"
"dat was soort van mijn vraag" zei harry aarzelend.
"om je vraag te beantwoorden-"
"ja?" vroeg harry verheugd op het antwoord van zijn zus.
"laat me uitpraten" zei gemma als ze me een knipoog wierp.
"vertel?" zei harry eerder vragend.
"ik hoef je niet te missen" zei gemma zonder na te denken.
"en waarom is dat?" vroeg harry sip.
"omdat ik een nieuwe vriendin heb gevonden"
"wie?"
"vertel me niet dat je weer zo een-"
"nee harry!" riep gemma voordat hij zijn zin kon afmaken.
"ik heb waarschijnlijk alles al verklapt he?" vroeg gemma als ze me aan keek.
"zo een beetje" antwoordde ik met een smalle glimlach.
"ze is hier!"
"wie is hier?"
"kom gewoon hier" gemma rolde met haar ogen als harry's voetstappen duidelijk te horen waren en het enigste wat ik kan doen is op springen van mijn plek op de sofa en naar de deur sprinten.
"selena waar ga je heen?!" vroeg gemma als ik haar nog kon horen toen ik in de hal stond.
"een afspraakje!" ik rende het huis uit zonder achterom te kijken en was enorm opgelucht toen ik zag dat de hekken open waren.
-
"ariana"
"wat?" vroeg ik gefrustreerd.
"hier" selena handigde me mijn telefoon.
"wat is er?"
"lees het maar zelf zussie" ik bleef naar selena kijken totdat ze uiteindelijk de kamer uit liep en keek dan naar mijn telefoon die in mijn hand lag.
harry:
jammer dat je niet lang kon blijven alex-
JE LEEST
iMessage | h.s.
FanficHarry: Wakker worden! Ariana: Laat ik je geheugen even verfrissen, het is elf uur in de avond Harry!