"dit is allemaal jouw schuld" ariana liep de hotelkamer binnen met een boze blik.
"dit was allemaal goed bedoeld ari kom op"
"meen je dat?" vroeg ariana als ze terug keek naar justin.
"als ik wist dat deze avond zo zou gaan dan was ik wel hier gebleven"
"maar dat wist je niet"
"had ik het maar wel geweten"
"ariana luister-"
"nee justin. jij bent degene die hier even moet luisteren. deze spel dat je speelt, je moet ermee stoppen. direct"
"ariana-"
"ik was nog niet klaar" justin zucht en besluit om op de bank plaats te nemen.
"kijk me alsjeblieft aan" justin gooit zijn sleutel van zich weg en heft zijn hoofd omhoog.
"je weet hoe ik over hem denk"
"dat weet ik juist niet en ik probeer er achter te komen"
"onzin. op deze manier zekers?"
"op deze manier"
"weet je wat? ik boek voor morgenochtend wel een vlucht terug naar los angeles" justin springt op als hij de woorden hoort en staat gelijk aan ariana's zij.
"je gaat nergens heen" zei justin als hij ariana mee trok naar de bank waar hij haar tenslotte plaats liet nemen.
"daar heb jij niks over te zeggen" mompelde ariana snel.
"oh geloof me ari. daar heb ik van alles over te zeggen"
"noem me niet zo"
"ari-"
"ik zei-"
"ik wilde ariana zeggen maar whatever ari" ariana wierp hem een blik die hem alleen liet lachen.
"waag het niet justin"
"en als ik dat wel doe?"
"ik ben weg" zei ariana als ze op stond en richting de badkamer liep.
-
ariana:
uhm hallo?harry:
Dit nummer heeft u geblokkeerd waardoor u geen berichten kan verzenden/ontvangen. Voor meer informatie, bezoek www.kpn.nl-
well harry blocked ariana.
why?
JE LEEST
iMessage | h.s.
FanfictionHarry: Wakker worden! Ariana: Laat ik je geheugen even verfrissen, het is elf uur in de avond Harry!