Deel 10

974 12 0
                                    

Pov jill

We zijn een paar dagen verder en lando is ondertussen ook wakker geworden. Ik zit nog altijd bij lando in de kamer en george is snel een interview aan het doen "baby come here.." hoor ik zachtjes en schor naast me ik kijk lando aan met tranen en ga naast hem liggen "im so happy you're okay.." zeg ik terwijl ik tegen hem aankruip "iknow baby.. iknow.." lando geeft een kusje op mijn haren. Het gaat wonder boven wonder super goed met hem hij had blijkbaar aan de beademing gelegen omdat zijn ribben gebroken zijn maar hij mag eind deze week naar huis toe. Lando pakt zijn mobiel en zet een foto op instagram "is it okay if i talk about you in my post?" Hij kijkt me lief aan "yeah that's okay"

 Lando pakt zijn mobiel en zet een foto op instagram "is it okay if i talk about you in my post?" Hij kijkt me lief aan "yeah that's okay"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Xjill.s and 28765 others liked

Landonorris: hi guys. Wauw it's been a while. Im awake and im okay if everything goes like we want it to go then i can go home later this week. @georgerussel63 thank you so much for taking care off your little sister. Guys jill is okay mentally she does have a hard time bc it's pretty traumatic to see your own boyfriend almost dies in a car crash. She is able to do some interviews but she only does it with george. Jill is just the most sweetest and strongest girls I've ever seen. In this week that i was in the hospital she never left my room. She stayed every night. Babe seriously take your time and rest you deserves it❤️ guys i will be able to drive next season im okay!

Ik glimlach als ik de foto zie en geef een kusje op zijn wang "i'm so glad you're okay.." hij slaat zijn arm wat strakker om me heen "iknow babe.. soon we can do thing together again.." ik knik en kijk george aan "do you want to come outside w me.. i..i want to do some interviews" "you sure?" Ik knik en geef lando een kus en loop met george naar buiten. Langzaam beginnen de zenuwen toe te nemen en ik stop even met lopen "you okay sis?" George draait zich om en komt naar me toe "i'm scared.." ik kijk hem aan en hij kupt mijn hoofd in zijn handen "jill.. you dont have to do this and that okay sis you just had a hard week you're boyfriend just woke up from a horrible crash everyone understands when you don't want to do intervieuws" ik knik en wikkel mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borst "i want to do this.. but can i do it one by one? So today ziggo tommorow sky?" "that's okay" george laat me los en haalt de mannen van ziggo op en heeft de rest van de interviewers uitgelegd hoe het nu gaat. Ik ga zitten op een bankje in de paddock en zie george aankomen met jack, olav en de cameraman "hey jill fijn je te mogen spreken" ik slik even "geen dank doe het graag" we gaan zitten en george komt naast me zitten "okey we gaan beginnen is dat goed?" Ik knik en jack en olav kijken richting de camera "hallo allemaal en welkom bij dit exclusieve intervieuw met jill scott. Jill welkom en bedankt dat je dit intervieuw met ons wilt doen" ik zet een fake smile op en kijk hun aan "geen dank ik doe t graag" "als eerste hoe is het met je na alles deze week?" Ik slik "hectisch mentaal gaat het niet heel goed met me maar met de steun van george en het mclaren en williams team komt het wel goed het is gewoon traumatisch als je je vriend ziet crashen" jack knikt "fijn dat het opzich wel goed gaat euh de vraag die we heel veel krijgen is hoe gaat het met lando" ik zucht en ga wat dichter bij george zitten "met lando gaat het wonder boven wonder heel goed. Hij is nu 3 dagen wakker en kan al praten en op zijn mobiel zoals je mischien aan zijn instagram post al hebt gezien. Hij herinnert zich ook nog wat er gebeurt is wat goed is want hij heeft dus geen geheugenverlies, wel heeft hij gebroken ribben en gewoon heel veel spierpijn" ik stop even om mijn tranen tegen te houden en voel george zijn arm om me heen "weten dat hij dood was geweest als die halo er niet zat is echt vreselijk om over na te denken. Ik ben zo blij dat hij wakker is en dat het goed met hem gaat. Hij mag waarschijnlijk eind deze week naar huis"

Na het interview ben ik weer terug naar lando zijn kamer gegaan en lig ik nu huilend in zijn armen terwijl hij me stilletjes knuffelt "baby.. hey it's okay you did so great in that interview" zegt hij na een tijd stilte "iknow it's just." Ik zicht en veeg mijn tranen van mijn wangen en ga rechtop zitten "i was so nervous to talk about you in a interview" ik voel een arm op mijn been en kijk lando aan "and i understand that jill it's not something you talk about every day. But i'm so proud of you that you did it" ik glimlach en knuffel hem weer "thank you" "don't thank me baby" hij kust mijn hoofd en zo vallen we beide in slaap

Hoi hoi! Nou ik heb weer heerlijk gefaald in het meer posten😂 maar ik hoop oprecht dat het weer goed komt. Ik heb gewoon even wat minder inspiratie. En als jullie ideeën hebben wat jullie willen dat er gaat gebeuren zeg het me! In het volgende hoofdstuk wil ik namelijk een paar maanden vooruit gaan spoelen voor een fresh start. Kusjesss

He is different // Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu