Pov jill
Ik loop het circuit op en zie bart al staan "hey bart! Ik denk dat je dat van emma wel gehoord hebt?" "Hey ja dat heb ik gehoord maar is niet erg met jou alleen lukt het ook vast wel." We lopen naar de pitboxen om daar te beginnen. Als we langs mclaren lopen zie ik lando staan en krijg ik een glimlach op mn gezicht, wacht jill wtf je kent die jongen nog maar 2 dagen oke maar ik geef toe hij is leuk. Lando kijkt me niet eens aan en meteen krijg ik een naar gevoel in mn buik, betekende gister dan niks voor hem? Afgeleid loop ik verder naar het begin van de pits en beginnen we met opnemen.
Na de opnames loop ik langs alle paddocks "JILL!" Ik draai me om en zie George op me aflopen "hey jij" glimlach ik "wat is er meis je ziet er beetje sad uit kom gaan we samen wat eten" merkt hij op en we lopen naar het Williams gebouw "nou kijk je mag t echt aan niemand vertellen echt niet maar gister tijdens het uitgaan hebben lando en ik t gedaan maar lando doet nu net alsof t hem niks heeft gedaan en kijk we kennen elkaar pas net maar ik weet niet ik deed het wel omdat ik er gevoelens bij had" ik krijg tranen en kijk george aan "hey meisie kom eens hier" hij trekt me tegen zich aan en ik barst uit "ik voel me zo dom george.." "niet doen jill.. lando moet zich een keer leren gedragen op zulke momenten. Hij breekt zoveel meiden met dit soort dingen". Ik knik en na een tijdje lopen we verder om te eten.
We zitten bij het eten en hebben het super gezellig als het buiten keihard begint te regenen "oh fijn ik heb geen goeie jas mee" zucht ik "je mag mijne wel aan ik heb er 2" zegt George "dankje je bent echt te lief" glimlach ik en geef hem een knuffel. Ik trek zijn jas aan en we lopen snel naar het overdekte gedeelte waar alle coureurs en werknemers mogen komen. Ik zie lando en besluit erheen te gaan "George ik ben even praten oke?" Hij knikt en ik loop naar lando toe. "Kunnen wij praten? Nu alsjeblieft" vraag ik hem "sure" zegt hij ongeïnteresseerd. We lopen naar een afgelegen ruimte waar niemand ons kan horen "wat is er?" Zegt hij "oke wtf heb jij ik begon je oprecht een ontzettend leuke en lieve jongen te vinden maar je gedraagt je echt als een klootzak op dit moment. Ik dacht dat gister iets voor je betekende maar blijkbaar doe je dit bij elk eerste en beste meisje die je ziet. Je breekt hier mensen mee lando! Je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen met je gedrag kan doen!" Schreeuw ik bood naar hem "jeez jill calm down echt waar dat je zo over me denkt. Kijk hoe ik fucking vanmorgen tegen je deed en dan denk je nogsteeds dat t me niks heeft gedaan! Ik ben niet meer zo jill en t doet mij pijn dat je zo over me denkt. Gister bedekende oprecht veel voor me en ik heb me nog nooit zo gevoeld bij een meid. Ik doe zo ongeïnteresseerd omdat ik echt niet weet hoe ik met deze gevoelens om moet gaan. Jill.. alsjeblieft.. geloof me kom desnoods vanavond bij mijn kamer dan gaan we film kijken en lekker eten en dan laat ik zien dat ik niet meer zo ben.." zegt hij onschuldig en je ziet aan hem dat hij het ook echt meent. "Euhm.. oke deal.. ik ben 7 uur bij je kamer.. sorry voor dit.." en ik kijk omlaag van schaamte "het maakt niet uit.. ik snap je gevoel echt wel.." en hij knuffelt me.
Avond
Het is 6 uur en ik sta te kijken wat ik aandoe. Na lang nadenken ga ik voor een comfy outfit en pak ik een blauw cropped hempje en een joggingbroek die erbij past
Liked by landonorris and 3456 others
_jill.s: movie night🥰✨
Landonorris: 😍🧡
Georgerussel63: mah best friend is looking gooddd😍💙
Emma.scholten: oef your having a date without telling me🙄😏Ik lach om de comment van emma ze is echt een schatje. Ik pak mijn mobiel en oplader en besluit om maar naar lando zijn kamer te gaan. Daar aangekomen klop ik aan en al snel gaat de deur open "hey" begroet ik hem voordat ik de kamer in loop en op t bed plof "hey je ziet er leuk uit" zegt hij terug "haha dankje" hij doet de deur dicht en loopt naar de keuken en gooit opeens een zak naar me toe. "Hey!" Lach ik en kijk wat het is "OH MY GOD JE HEBT BIGGETJES GEHAALD" schreeuw ik blij en hij komt lachend op bed zitten "altijd handig om contact personen te hebben" hij zet het drinken naast zich neer en trekt me in zijn armen en laat zich naar achter vallen zodat ik tegen hem aanlig "welke film wil je kijken?" Vraagt hij aan me terwijl ik comfortabel ga liggen bij hem "euhm oeh deze" ik zet een leuke film op en pak de zak biggetjes en begin te eten en kruip tegen lando aan.
Na de film lig ik nogsteeds tegen lando aan en ik kijk hem aan "wat?" Lacht hij "dankje voor deze avond.. sorry voor vanmiddag ik had echt niet zo gemeen moeten zijn.." ik ga zitten in kleermakerszit "hey jill.. dat maakt niet uit.." hij gaat ook zitten "ik begrijp je wel ik deed ook best ongeïnteresseerd tegen je dat amhad ik niet moeten doen" hij knuffelt me en we vallen weer om "mag ik hier blijven?.." "ja tuurlijk ik kleed me alleen even om oke?" Ik knik en hij staat op en trekt zn shirt uit en doet een trainingsbroek aan damn dat lichaam "valt het te zien?" Vraagt hij lachend terwijl die naast me komt liggen onder de dekens. Ik besef nu pas dat ik staarde en kijk schamen weg "sorry" "haha je hoeft geen sorry te zeggen" hij slaat zn armen om me heen geeft een kusje op mn hoofd "slaaplekker jill" ik glimlach "slaaplekker lando" en zo vallen we bij elkaar in slaap
JE LEEST
He is different // Lando Norris
FanficHet is mijn eerste boek die ik schrijf blijf beetje lief hahaha Jill is een meisje van 18 met een wereldberoemd youtube kanaal die ze samen onderhoud met haar beste vriendin Emma. Op een middag wordt ze gemaild door de organisatie van het zandvoor...