✨paar weken later✨
Pov jill
Ik wordt wakker van mijn broertje die binnn komt stormen "aahh jort rot op!" Schreeuw ik chagerijnig en kruip tegen lando die zijn armen om mij heen slaat "babe..calm down.." ik knik tegen zijn borst aan "jort kun je alsjeblieft terug naar mam en pap gaan en zeggen dat ik en lando zo naar de lobby komen?" Vraag ik. Ik hoor hem weglopen en ik kijk omhoog naar lando "goodmorning sleepyhead" zeg ik en ik geef een kusje op zn wang "hmm goodmorning babe" hij kijkt me glimlachend aan. We zijn in abu dhabi voor lando zijn race en die is vandaag. "You ready for your race today?" Hij knikt "im nervous but thats nothing new" ik haal een hand door zijn haar "its gonna be okay babe" ik geef hem een kus en ga uit bed om me klaar te maken.
Op het circuit
We zijn al een tijdje ok het circuit en mijn ouders zijn eten aan het halen. Ik kijk naar lando en zie dat hij heel afwezig is ik pak zijn hand en zie dat hij opschrikt "you okay?" Hij kijkt me aan en zucht "i.. euhm.. yesterday when my mom called me.. we did had a good talk but she told me that after that accident a couple weeks ago from charles.. she told me she was so scared to lose me.. i don't know it just bothers me so much i dont want her to be scared ofcourse it stays a risky sport but still.. the car feels great now but ik just nervous something will break or something.." hij kijkt weg en ik geef een kneepje in zijn hand "lan.. its okay to be nervous i mean every single race you are risking your live on that track but you are doing amazing this season every accident you're involved to.. you just ignored it and drives further like you don't even care.. lan.. everyone who's watching is scared to lose someone.. remember i'm so so proud of you.." hij kijkt me aan met vochtige ogen en ik leg een hand op zijn wang "please.. remember that.." hij knikt en trekt me in een knuffel waardoor ik op zijn schoot zit "i love you jill.. i love you so much.." "i love you too lan.."
Nadat we hebben gegeten is lando zich gaan klaarmaken en ik zit met mijn ouders te kijken in de pits lando doet het tot nu toe echt heel goed hij staat 3e en carlos is uitgevallen "oh shit nee!" Hoor ik opeens achter me ik kijk carlos aan en kijk dan op het scherm waar ik een mega crash zie. Carlos slaat een arm om me heen en we kijken vol spanning welke auto het is. Opeens zie ik lando zijn auto "nee... nee nee nee this can't be true.. no.." ik krijg tranen "is he okay.." hoor ik carlos vragen. 1 van lando zijn engineers probeert lando te berijken en zie hem zijn hoofd schudden "no! This cant be true! No! Lando.." ik begin keihard tr huilen en wordt in een knuffel getrokken door carlos "shhht jill.. calm down.." hij strijkt zachtjes mijn rug "tell me he is okay please.." "jill.. there's an ambulance there now" ik begin nog meer te huilen wanneer carlos dat zegt "i want to go to him.." "jill you cant" "i can he's my boyfriend he was so scared this would happen today and it did!" Ik loop richting de paddock en zie allemaal interviewers op me afkomen rennen "maybe later" zeg ik en loop stuf door zodra ik bij het ziekenhuisgedeelte aankom en ik lando zie liggen in een kamer met beademing en al barst ik uit en ga naast hem zitten "lan.. please no.." ik pak zn hand vast met beide handen en hou hem dicht bij me "stay with me please.. i cant life without you.."
✨paar dagen later✨
Ik zit nog altijd in het ziekenhuis met lando hij is ondertussen al van de beademing af. Ik heb deze dagen heel veel steun gehad van george, charles en carlos. George heeft me deze week geen nacht alleen gelaten. Ik besluit een intapost over de situatie te maken "george.." "yes sissie?" Hij kijkt me aan "is it okay if i'm bringing it out that we're siblings.." "euhm.. yeah sure"
Georgerussel63 and 2.3 million others liked
Xjill.s: hey guys.. i want to give u all an update about the situation around lando and his massive crash.. he is okay he hasn't woke up yet but the nurse said that he will wake up soon im so glad he survived that crash when i heard there was a crash we saw it was lando the first thing what carlos did was worrying about me im still not okay bc it is just traumatic to see your boyfriend getting into a crash like this.. im so glad hes okay and i will keep you guys updated❤️. Then the second picture is a picture of george my lovely big brother.. yes george and i are siblings. My parents divorced when i was just a little kid. My stepmom is george his mom but for one reason george and are not allowed to see each other. I'm so glad i can see my brother on the track and he stayed w me at the hospital every day. George thank you for all off this i love you❤️
Reactions are off
Hey hoiii sorry dat ik lang niet heb geschreven ik was zo druk met allerlei dingen en heb een best erge domper gehad in mijn leven mentaal. Echt jongens wat ik van deze periode heb geleerd is praat erover en wees soms egoïstisch en kies voor jezelf. Ik probeer het schrijven weer een beetje op te pakken. Kusjess xx
JE LEEST
He is different // Lando Norris
FanficHet is mijn eerste boek die ik schrijf blijf beetje lief hahaha Jill is een meisje van 18 met een wereldberoemd youtube kanaal die ze samen onderhoud met haar beste vriendin Emma. Op een middag wordt ze gemaild door de organisatie van het zandvoor...