pov jill
we zijn in belgie voor de gp en lando is met qualifying bezig. lando staat voorlopig 16e op de grid "come on baby" ik kijk gespannen met jon naar het scherm en hij probeert zijn tijd te verbeteren "i'm loosing power" hoor ik lando door de headset zeggen "shit" hij komt de garage inrijden en stapt boos de auto uit en loopt met zijn helm en al op naar zijn driversroom "i will talk with him but let him cooldown first" zeg ik zuchtend tegen jon hij knikt en zucht "when are you going back to england for work?" Ik kijk hem aan "monday, max i coming for a month so i have to clean the house and go to the supermarket" hij kijkt me raar aan "max? But i thought he lived with olivia?" Ik schud mijn hoofd "the slut broke up with him for someone else" hij lacht "wauw i always thought she was a weird one" ik lach en knikt "yeah same" ik sta op en zucht "i'm going to talk to lando" hij knikt "wish u luck" ik lach en loop naar lando zijn kamer en klop op de deur "baby.." ik hoor niks en doe de deur zachtjes open en zie lando met zijn hoofd in zijn handen zitten. Ik sluit de deur en kniel voor hem neer "babe.." ik leg een hand op zijn wang en hij kijkt me aan met tranen "lan.. hey listen today was not your day but everything is for tomorrow you're going to do amazing believe in youself you're doing an amazing job this whole season.." hij kijkt me in mijn ogen aan "i fucked up.. if I didn't push that much nothing would've happend.. this is all my fault" hij legt zijn hoofd weer in sijn handen. Ik ga naast hem zitten en trek hem tegen me aan "don't say that babe.. you had no idea there was something wrong with the car.. I'm so proud off what you are doing this whole season i'm proud off you for being up here on this high level of motorsport" hij kijkt op "thank you.." ik geef hem een kusje "i love you more then anything jill.." ik glimlach en hij legt zijn hoofd weer tegen mijn borst en knijpt zachtjes in mijn heupen "lan don't.." ik pak zijn hand en leg hem op mijn boven benen neer "sorry.." "are you getting ready to go to the hotel?" Hij knikt en we staan "im getting a shower in the hotel" ik knik en hij maakt zich klaar "we're gonna order room service and just have an us moment okay?" hij kijkt me aan met een glimlach "sounds amazing" ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek "everything to make you happy and i know you love those moments without camera's or anything like that" hij knikt en geeft me een kus "i love you" ik glimlach "i love you too come on i'm hungry" hij lacht en we lopen richting de auto om naar het hotel te gaan.
lando is aan het douchen en ik heb roomservice besteld en sta nu op het balkon naar het uitzicht te kijken. ik zit zo in mijn gedachte dat ik niet hoor dat lando alweer klaar is met douchen. opeens voel ik twee armen om mijn nek heen en een kus op mijn wang "hey beauty.." ik glimach en leg mijn handen op zijn armen "hey handsome" we kijken samen nog stilletjes en genietend van elkaar. er wordt op de deur geklopt en ik laat lando rustig los "i will get it..it's the food" hij knikt en geeft me een kus. ik loop naar de deur en neem de roomservice aan van het hotelpersoneel en loop dan weer terug naar het balkon "lan?" ik ga naast hem zitten en zet het eten op tafel "hmm" hij kijkt me aan en stopt wat eten in zijn mond "when i'm in woking with max..how long are you gone?" hij slikt zijn eten door en trekt me tegen hem aan "a month.." ik zucht en knik "this is gonna be so weird from being with you everyday since we are together to a month without you" hij knikt en kust mijn hoofd "iknow babe but it's all gonna be okay" ik knik en probeer mijn mobiel van de tafel te pakken terwijl ik nog lig maar hij valt en we beginnen beide te lachen "well that didn't work out well" "it didn't love" zegt hij erop ik kijk hem aan met beetje grote ogen "what?" hij kijkt me verbaasd aan "that's so hot when you say that" hij lacht "what? if i call you love?" ik knik en pak mijn mobiel van de grond
"i'm tired" ik gaap en knik "metoo" ik wordt opgetilt en sla mijn benen en armen om lando heen. ik wordt in bed gelegt en voel hoe het matras naast me inzakt "goodnight baby.." hij kust mijn hoofd "goodnight love" ik glimlach en kruip tegen hem aan en val in slaap.
ik wordt wakker van de koude wind die naar binnenwaait. ik draai me naar het balkon en zie lando zitten met een been opgetrokken en een hand in zijn haar naar het uitzicht te kijken. ik sta op en loop naar hem toe "morning handsome.. what's on your head" ik ga naast hem zitten en hij kijkt me aan "oh no nothing.. just thinking about the time that is coming without you..it's weird to have you with me with every race and now you're not with me for like a month. you're my lucky charm" ik glimlach bij die laatste woorden en leg mijn benen over die van hem en mijn hand in zijn nek en kriebel zijn nek "you're such a cute boy. i'm gonna miss you ofcourse but we can do this lan. and to be honest with you i think a short time without each other will do both off us good" hij kijk me verbaasd aan "are you getting annoyed with me all the time around you or what." ik kijk hem aan "what no lando i mean." hij zucht en staat op en loopt richting de deur "nevermind jill i'm going to the track" ik kijk hem verbaasd na "lando what the fuck?!" hij laat de deur met een klap dichtvallen en ik zucht "great jill je hebt hem zojuist weer onzeker gemaakt." ik maak me rustig klaar maar voel de tranen in mijn ogen komen god ik ga naar george. ik loop naar zijn kamer en klop op de deur "georgie.. you here?" de deur gaat open en ik wordt in een knuffel getrokken "i don't freaking understand it anymore.. he's so sensitive out off nowhere" hij doet de deur dicht en laat mij zitten op bed "jill you understand that you're with him from day 1 off the season and now you're gone for a month. it's hard for him i know you are thinking it's just a month but for a driver is it killing not seeing you're loved ones or families." ik kijk naar beneden "but he was so rude.. i told him that maybe a short time without each other would be good for us because we are with each other 24 7 and i don't know i'm just so stupid..i'm scared for loosing him and then i'm saying something stupid like this gosh." hij zucht en komt naast me zitten "i think it's good for you both to have time without each other i mean this is for you both your first serious relationship it's not nothing. and you're not alone with this okay? you have me and carlos and max is in lando his house right?" ik knik "yeah i missed max so that's gonna be a fun month" hij kust mijn hoofd en we staan op "let's go to the track then you can go to your man" ik glimlach en knuffel hem "thnx georgie" hij knuffelt terug "no problem sissie" we laten los en lopen naar het circuit.
JE LEEST
He is different // Lando Norris
FanfictionHet is mijn eerste boek die ik schrijf blijf beetje lief hahaha Jill is een meisje van 18 met een wereldberoemd youtube kanaal die ze samen onderhoud met haar beste vriendin Emma. Op een middag wordt ze gemaild door de organisatie van het zandvoor...