3.

190 15 1
                                    

All that I loved is lost in the past------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

All that I loved is lost in the past
------

29.8.
Mua vaivaa asia.. Enkä tiiä haluunko vastausta tähän? Mua kiinnostais vaan tietää et pidätkö sun kaveristas? Siitä jolla on pitkät hiukset ja otsatukka.. Just se tyttö joka hihkas "titaani!" nähdessään ihmispatsaan. Eikös sen nimi ollu Minah? No sovitaan et se on Minah.. Mutta siis.. Istuitte vierekkäin tunnilla ja Minah vaikutti kattelevan sua ihastuneena ja sä melki takaisin.

Mua ei pitäis liikuttaa jos pidät siitä ja se takasin.. Mut taidan silti olla surullinen? Me ollaan ylä-asteella ja tiet eroaa kuiteski pian jos et päädy samaan kouluun kun mä.. Veikkaan kyllä ettet.
Tulee kylmät väreet kun kirjotan tätä.. Pelottavaa? Joo varmaan.

Mitäs sun viikkoon kuulu? Kohta muuten vaihtuu kuukaus :D
Jos sä muuten pidät Minahista ja se takasin niin aloin pohtii mikä logiikka mulla näiden kirjottamisessa sitten on? Varmaan ihan omaks huvikseni näitä sitten kirjottelen ja satutan (??) itteeni. Tai sitten vaan unohdan näiden kirjottamisen ja jätän jonnekkin lojumaan tän purnukan.

Sulla oli muuten aivan ihanan näkönen paita tänään päällä :3 se sopi sulle tosi hyvin ja ja SÄ OLIT JÄLLEEN IHAN ÄÄRETTÖMÄN KAUNIS!! Ite kuljen mustissa ympärivuotisesti joten mitään uutta mun asusta ei voinu löytyä.. Paitsi! Ostin hameen ja päätin käyttää sitä tänään.. En tiiä huomasitko sitä mut.... Ei se haittaa koska et sä varmaan tuijottele tai kattele mun asuja mitä ite teen.. Myönnän et tuijottelen jopa ihmisten sukkia miettien miks ne on söpön näkösiä.

One more dayWhere stories live. Discover now