Felix dalmış bir şekilde Hyunjin'i izlerken Minho ile jisung onların dedikodusunu yapıyorlardı. Jisung'un sahte öksürüşü ile Felix daldığı yerden çıkmış ve kafasını kaldırması ile MinSung çiftinin imalı bakışlarıyla karşılaşmıştı. Hyunjin anlamasa da Felix utançtan gebermekle meşguldü.
Garson gelmiş,siparişleri almış ve şimdi ise havadan sudan konuşuyorlardı. Hyunjin ise daha çok Felix'i izlemekle meşguldü. E fırsat bulmuştu kaçırır mıydı?
Aynı zamanda bir sürü çaktırmadan fotoğraf çekmişti. Kendisini sapık gibi hissettmesi dışında her şey normaldi. Bir süre sonra hyunjin'de konuşmaya katılmış,4lü harika bir gün geçirmişti..
Minho Jisung'u evine bırakmak için kalkmış bunu fırsat bilen hyunjin ise Felix'i evine bırakmak için ikna etmişti. Şuan arabada ecel terleri döküyordu. Gözünü felix'ten alamıyordu fakat yola da odaklanması da gerekiyordu. Ama Daha sevgisine karşılık almadan ölmek istemiyordu.
Sonunda kazasız belasız felix'in evine gelmişlerdi. İkili birden göz göze gelmişti. Şuan kos koca arabada sadece ikisinin kalp ritimleri duyuluyordu. Felix ilk defa bir erkeğe böyle hissetmesine şaşırırken hyunjin sevdiğinin gözlerinde kaybolmuştu..
Birde hyunjin gözlerini kapatmıştı. Felix ilk başta ne yaptığını anlayamamış tip tip Hyunjin'e bakıyordu.
“e hadi öpsene bak gözlerimi kapattım!!”
Felix anlamamış gözler ile gözlerini kapatmış şapşal şapşal sırıtan gence bakıyordu. Hyunjin gözlerini yavaşla aralamış ve kendisine tip tip bakan çocuğa,
“bu kısım beni öpüp koşarak eve gittiğin kısım.”
Deyip,gözlerini bir daha kapatmış ve yüzünü felix'e yaklaştırmıştı. Felix panikle ne yapacağını şaşırmış, yanağına küçük ama anlamlı bir öpücük kondurup koşarak eve girmişti.
Hyunjin ise öpücüğün etkisinde kalmış hareket bile edemiyordu. Yaklaşık 5-10 dakika sonra şirketten gelen telefon ile kendine gelmiş ve şirkete geçmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatBoy-HyunLix
Non-FictionFelix Catboy cosplay yapan bir internet fenomeniydi..Hwang hyunjin ise ona platonik bir iş adamıydı. -acemi bir yazar- -tamamlandı-