Bölüm 10

28 6 3
                                    

X nagehanla  ardayı kurtarır  ve nagehan  direk  hastaneye  götururler. Bu sırada batur hastaneden  kaçmıştır. Çiğdem  batur  hastaneden  kaçırdığın  duyunca çok üzülür.  Ardalar  hastane  gelirler  ve nagehanı ameliyata alırlar. Batur tim yanına gelir.

Batur: hilal

Hilal: abi senin ne işin var.

Batur: kardeşim  kurtarmaya geldim.

X: gerke  kalmadı üstteğem  kardeşin  hastanede

Batur: lan çık gitti hayatımızdan

Hilal: abim yapma böyle

X: noldu üstteğem  kardesinin  kahramanı  olamadımı

Batur: la havle  bas gitti.  Onluduysa  senin yüzden oldu.

X: benim yüzümden  ne oldu

Batur: lan nagehan senin yüzden işkence  etti o manyak  şimdi defol gitti.

X: doğur konuş  benimle

Batur: konuşmuyorum  lan s****** git.

X: lannn der ve baturla biribirine  girerler. Hilal ayrimaya  çalışır ama ayrimaz.  Gururla x kavga  ettik  ten sonra batur hastaneye  gelir.

Batur: kardeşim nagehan nasli  sen naslisin

Arda: ben iyimde nagehanın durum iyi değil.

Batur: ben kardeşim  biliyorasam  dayanır  o.

Arda: dayancak

Batur: kardeşim  sen ev gitti bira dinlen

Arda: olmaz komtanım  nagehan  iyleşene  kadar burdayım.

Batur: tmm  böyle  konuşruken  doktor  gelir.

Doktor: hastanın  yakını

Batur: ben abisiyim

Doktor: hasta bir daha vurulmaması  ve işkence  görmemli  eğer  bu  dediklerim  olursa hastayı  bir daha kine ya kabederiz  yada felç  kala bilir.

Batur: siz ne diyorsunuz  doktor bey

Doktor:  kardeşiniz  iyi dayandı önlemin almasaniz  sonuçlarına katlamak  zorunda kalcak diğer sefer geçmiş  olsun  der ve gider. Nagehanı ameliyatan  çıkıyor ve  normal  odaya alınırlar.  Arda nagehan durum duyunca iyice yıkılır.  Mert nehire  açılıcak ken.  Nehir tlf çalar.

TEK AŞKIM BİR VATAN BİR SEN 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin