Am incercat sa vorbesc cu Zoe sa vad ce are dar m-a ignorat toata ziua.
Mi-am ales un mar de la cantina si m-am dus la masa unde statea Kaiden.El isi luase o friptura de pui si se uita mirat la mine.
-Este ceva ce ai vrea sa-mi spui?l-am intrebat deoarece continua sa se uite la mar.
Insfaca fructul din fata mea,il zdrobi si il arunca sub masa.
-De ce ai reactionat asa?am izbucnit eu stergand masa cu un servetel.Se dovedise a fi un nesimtit.
-Hai,sa iti dau un sfat...spuse el punandu-si ambele maini pe masa si privindu-ma insistent.Nu e bine sa consumi numai fructe si legume.Crede-ma vei ceda.Ai incredere in ea,zise Kaiden facand semn cu capul spre masa lui Zoe.
-Nnu inteleg...am murmurat eu.Acum un minut ma astepta calm la masa iar acum se leaga de Zoe.De ce sa baga asa de mult in viata mea?
-Oh,ba eu cred ca intelegi perfect ce am vrut sa spun.Se ridica si isi stranse cartile.Apropo,dragute suvite.adauga el cu un ranjet pe fata si pleca.
Acum am priceput vorbele lui.Daca imi observase suvitele si-a dat seama ca sunt un strigoi.Si da,in ciuda laturii mele mai putin placute incerc pe cat de mult sa consum numai fructe si legume.E destul de ciudat.Normal ar trebui sa ma hranesc cu carne dar nu o fac.Nu mananc nici carne de pui sau porc.Pur si simplu nu imi place simplul gand ca trebuie sa omor pentru a-mi satisface foamea.Zoe mi-a spus de la inceput sa fiu vegetariana si am crezut ca e cel msi bine pentru toti desi fructele aveau un gust amar si uscat continuam sa indur in tacere si sa ma prefac incantata cand cea mai buna prietena imi pregatea sucuri naturale zi de zi,an de an pana am inceput sa ma obisnuisc cu asta.
Se sunase si m-am ridicat de la masa impleticindu-ma.Daca nu ma grabeam aveam sa pierd ora de sport.Am alergat pana la dulap de unde mi-am luat echipamentul apoi m-am intreptat catre baia fetelor pentru a-mi reface parul care se zburlise.O umbra trecu iute pe langa mine si nu am putut distinge cine era.M-am uitat speriata cum silueta intra in baia fetelor.O liniste apasatoare urmata de un tipat ascutit imi facu sa-mi inghete sangele.Am lasat echipamentul sa-mi cada pe podea si am apasat cu putere clanta usii.Era incuiat.M-am uitat sa vad daca cineva era prin preajma.Bun,eram singura.Mi-am luat avand si m-am izbitit brutal in usa pana a cedat din balamale.Am impietrit.Ce mi-a fost dat sa vad ma marcase pe viata.O lacrima mica si rece se prelinse pe obrazul meu apoi disparu.Nu era posibil!...
CITEȘTI
Viata mea incalcita
Science FictionStella Fireworks este o adolescenta de 17 ani.Ea este un strigoi si incearca sa traiasca normal printre oameni.Este o eleva buna,are o prietena...totul e perfect pana isi face aparitia baiatul cel noi si lucrurile devin mai...incalcite.