-De ce?De ce?!
Asta era singurul gand al meu care nu imi dadea pace.
Pe podeaua rece statea intinsa prietena mea,Zoe.Nu am putut sa vad daca mai era constienta caci era cu spatele la mine.M-am aplecat repede si am tras-o incet de umar.
-Zoe!?Ma auzi?Chem ajutoare!i-am spus eu si m-am ridicat sa plec,intorcandu-ma cu spatele la ea.Deodata o mana se infasura in jurul taliei mele si cealalta imi acoperi gura in timp ce incercam sa scap.Mana aceea ma lipise de un abdomen cald.Oare era....
-Ma bucur sa te vad.imi soptise o voce masculina pe un ton moale.Imi era cunoscuta acea voce,acel parfum care ma ducea cu gandul la mare si la zilele insorite de vara.Era Kaiden.I-am dat un cot in burta iar acesta mi-a dat drumul.M-am intors si l-am lipit de perete.Il tineam strans de tricou in timp ce pumnul imi era inclestat.M-am uitat la el si se schimbase complet.Parul lui avea o nuanta a plumbului mai deschisa iar ochii lui erau gri metalic,putand sa spui ca era lipsit de viata.Dâra de sange din coltul gurii sale imi amplifica sentimentul de ura si furie.
-Ce crezi ca faci?Esti pe teritoriul meu!m-am rastit eu printre dinti.
-Esti slabita.Nu iti poti apara teritoriul,Stella.zambi.Imediat ma prinse de umerii si stranse cu putere,durerea crescand din secunda in secunda.Era cumplit.Am crezut ca vrea sa ma zdrobeasca dar imi dadu drumul si ma tranti de cel mai apropiat perete.Faianța se sparse in mii si mii de bucati care stateau imprastiate in jurul meu.Parea ca ma ignora si se ridica indreptandu-se spre Zoe.
-Sa nu indranznesti...am spus eu ragusit incercand sa-mi recapat fortele.
Ochii lui gri ma fixau din nou.Cu o viteza fulgeratoare ajunse din nou in fata mea lasandu-se pe vine.Am ridicat mana care imi tremura puternic pentru a-l lovi dar mi-a prins incheietura.Mici siroaie de sange picurau incet.Ma strangea prea tare.Vorbele lui Kaiden rasunau puternic ca un ecou in mintea mea."Vei ceda.Crede-ma."Avuse dreptate.Cei cativa ani in care nu am consumat carne isi pusesera amprenta pe mine.Tremuram incapabila sa ma ridic.
Acum ma apucase de gulerul tricoului si ma ridica sus.Eram la un metru de podea.Daca ma lasa sa cad puteam sa-mi fracturez oasele.Dar nu a facut asta.M-a pus jos si s-a rezemat de perete privind in gol.L-am privit cu suspiciune si m-am apropiat de Zoe.Inima-mi batea cu putere.Urma sa vad daca mai traieste.Mi-am asezat incet capul pe pieptul ei.Nu mai avea puls.Ajunsesem prea tarziu.Furia mea de dinainte fu acum inlocuita de un sentiment puternic de regret.Stateam in genunghi cand Kaiden s-a asezat langa mine.
-Nu mananci?
Cuvintele lui fura taioase.Nu mi-ar fi trecut prin cap nicio secunda sa-i fac asta celei mai bune prietene.Eu nu eram un strigoi "lipsit de inima" la fel ca el.Nici nu am putut sa vorbesc.Eram sigura ca daca deschideam gura voi plange.Am dat din cap in semn ca nu.
-Poate ai nevoie de putina incurajare.zise el calm si isi trecu mana prin parul insangerat al lui Zoe apoi imi manji obrazul.Pupile mi s-au marit.Instinctele de strigoi ma impingeau sa-mi ling obrazul dar eu,cea umana refuza.Se dadea o batalie grea in capul meu dar latura umana castigase lupta.Calma,am scos un servetel din buzunarul blugilor si mi-am curatat fata.
-Nu inteleg...incepu Kaiden.
-Nu ai cum.am spus eu uitandu-ma in jurul meu apoi la telefon.Ora de sport incepuse de mult.Daca venea cineva cum aveam sa ii explic de ce Zoe era moarta,eu stateam cu un baiat in baia fetelor iar usa era stricata.Nu aveam o explicatie logica pentru asta.
-Acum ce facem?
Vorbeam incet pentru a nu fi auzita decat de Kaiden.
-Rezolv eu.raspunse el.
Probabil am fost o prietena oribila sa nu o immormantez asa cum se cuvine dar nu aveam timp.Kaiden a ridicat-o ca si cum ar fi fost umpluta cu paie si ii dadu drumul intr-un sac negru.Cat de inuman.Gandeam eu.
-Mergem cu ea la padurea din apropierea scolii si o lasam acolo.Poate daca avem noroc,o mananca ursii.
In secunda urmatoare palma mea facu contact cu fata lui.Nu aveam sa injur.Nici in situtiile limita nu cedam nervilor.
-Dupa ce o lasam mergem in parc sa vorbim.E ultima ora Nimeni nu ne va simti prezenta.Ia-ti lucrurile din dulapul tau si ne intalnim in fata scolii.continua el atingand zona unde il lovisem.Se invinetise putin si nu puteam sa nu zambesc.
Mi-am luat lucrurile si,politicoasa de felul meu sm vrut sa ii aduc cartile si lui Kaiden dar nu erau acolo.
-Planuise asta dinainte...am remarcat eu iesind pe poarta scolii.
CITEȘTI
Viata mea incalcita
Ciencia FicciónStella Fireworks este o adolescenta de 17 ani.Ea este un strigoi si incearca sa traiasca normal printre oameni.Este o eleva buna,are o prietena...totul e perfect pana isi face aparitia baiatul cel noi si lucrurile devin mai...incalcite.