Despre mine

104 4 2
                                    

Ma numesc Stella Fireworks si incerc sa par o adolescenta normala de 17 ani numai ca am secrete intunecate despre viata mea.Spre exemplu pot citi numai gandurile baietilor inca de la nastere si am un look foarte ciudat deoarece provin dintr-o familie de "strigoi" asa cum spun unii.Un strigoi are infatisarea unui om cu o piele alba si culori diferite ale ochilor care pot trada natura.Ochii mei sunt un roz trandafiriu cu nuante placute de purpuriu.Pentru a ascunde asta port lentile de contact.

Un alt lucru mai putin normal la mine este parul meu saten cu varfurile portocalui-aramii si suvitele albe care in lumina soarelui reflecta nuante deschise de un roz bombon sau albastru marin.

Parintii mei sunt plecati in delagatii lungi departe de casa in timp ce eu locuiesc intr-un apartament spatios impreuna cu o pisica portocalie dungata pe nume Ginger.Am alergie la alte animale de companie inafara de feline.

Pe scurt acestea sunt cateva chestii pe care ar trebui sa le stiti despre mine.

.......

Este o zi ploioasa de luni.Ca de obicei atingerea catifelata a lui Ginger ma trezeste devreme din somnul meu dulce.Ma intind si iau telefonul de pe noptiera.6:00 a.m.As putea sa merg azi la scoala din moment ce am lipsit o saptamana.Imi fac toaleta de dimineata,iau micul dejun si ma imbrac repede cand primesc un mesaj de la cea mai buna prietena,Zoe Jones,o fata inalta,bruneta cu ochi verzi si un zambet cald.Este singura persoana care stie despre latura mea monstruoasa de strigoi.O cunosc de cand eram mica si este o fata dulce si fermecatoare.Aceasta ma anunta ca s-a transferat la noi la scoala un tip dragut dar nu sunt genul care sa ii pese.Pescuiesc de pe un inel metalic o cheie cand vad un bilet de la parinti.Spun ca au plecat din cauza serviciului si nu vor putea fi alaturi de mine.M-am obisnui deja cu singuratatea de care am parte in fiecare zi.Oftez si incui grabita usa.Ma uit la ceas si nu mai e mult pana sa inceapa orele.In acest caz as intra in panica dar una dintre putinele calitati ale unui strigoi este viteza astfel ca am ajuns la timp,impleticindu-ma printre multimea de elevi si asezandu-ma in penultima banca.

-Buna,Stella!Ce mai faci?surase Zoe zambindu-mi larg ca de obicei.

-Nimic nou.ii raspund morocanoasa pregatindu-mi cartile pentru o noua ora plictisitoare de chimie.

-Ma gandeam dupa scoala sa mergem la o pizza.Din moment ce esti mereu singura ne putem distra.continua ea rupand tacerea.

Nu am raspuns.Imi displacea sa vorbesc despre familia mea si afacerile ei.

-Scuze.Nu trebuia sa aduc in discutia asta...Dar eu nu mai auzeam demult ceea ce spunea Zoe caci usa s-a deschis facandu-si aparitia noul elev.

Viata mea incalcitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum