3. bölüm/ Söz veriyorum

107 12 0
                                    

Clara: evet, artık benim de gitme zamanım geldi.
Rose: hayır anne hayır. Beni böyle ulu ortada bırakmazsın. Buna hakkın yok. Benim yanımda olmana ihtiyacım var. Sen gidersen ben ne yapıcam??? 😭
Clara: canım seni bırakamam. Bunu biliyorsun.
Rose: evet ama...😢
Clara: bak canım. Ben ölsem bile ruhum hep senin yanında olucak. Ama bir şeyi sakın unutma. Hem de sakın!!!
Rose: nedir o anneciğim?!?! 😢
Clara: kızım insanlara hep iyi davran. Hep iyilik yap. Kim olursa olsun, ne kötülük yaparsa yapsın. Hiç bir zaman kötülük yapma. Kötülüğe de, iyiliğe de iyilikle cevap ver. Aksi taktirde ben hep senden uzakta olucam. Tamam mı kızım??
Rose: tamam anneciğim. Sana söz veriyorum hep senin dediğin gibi yapacağım. Ama sen de bana söz ver. Hep benim yanımda olucaksın.
Clara: tamam kızım. Ben de söz veriyorum.
David: kızım sen istersen odana git. Ben de annenle konuşup geleyim.
Rose: tamam babacığım 😭
Rose odasına gider. David de Clara'yla konuşur.
David: canım ben sensiz nasıl yaşarım?!
Clara: eminim her şey düzelicek.
David: ama nasıl??? Rose'u senin desteğin olmadan nasıl büyüyeceğim??? Ona kim annelik yapacak???
Clara: David, anneliği iyi yapabilir birisini bul ve evlen. Senin karın olur, Rose'a da annelik yapar. Ama sakın yanlış kişiyi seçeyim deme. Hem de sakın. Kızımızın acı çekmesine sakın göz yumma.
David: ama senin yerini kimse dolduramaz. Bunu biliyorsun. Hayır, kimseyle evlenmeyeceğim.
Clara: hayır David, evlen!!!

Devam edicek...

🤍 Küçük Sindirella 🤍 ~ HaSe ❤️ (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin