4. bölüm/ Hastalık

95 10 0
                                    

David: ama biliyorsun. Senin yerini kimse dolduramaz.
Clara: biliyorum canım ama, sen de bunu biliyorsun ki, Rose'un bir anneye ihtiyacı var.
David: biliyorum ama...😢
Clara: aması maması yok. Kızımız var ve sen de görevini yerine getir.
David: ya kızımıza zarar verirse??
Clara: bu yüzden diyorum ya. Evleneceğin kişiyi iyi seç. Kızımıza sakın ama sakın zarar vermesin.
David: tamam. Dediğin gibi yapacağım.
Clara: tamam o zaman. Sen git dinlen. Ben de dinleneyim.
David: tamam.
David odadan çıkar. Clara'ysa David odadan çıkar çıkmaz göz yaşlarına boğulur.
Clara: keşke bu hastalığı başından beri ciddiye alsaydım. Kızım nasıl yapacak bensiz??? Ya da ben onsuz. David'e evlenmesi gerektiğini söyledim ama içinde bir sıkıntı var 😭
Clara düşüncelerine devam eder. David de kızının yanına gitmiştir.
Rose: babacığım, annem ölmeyecek. Değil mi???😭😭
David: evet maalesef kızım. Ama o hep senin yanında olucak. İstediğin zaman onunla konuşa bilirsin.
Rose: ama nasıl???
David: gökteki yıldızları görüyor musun???
Rose: evet???
David: bak!! O yıldızlardan biri senin annen olucak. Gece olunca, onunla konuşa bileceksin. Ona derdini anlata bileceksin.
Rose: ama o bana cevap veremiycek değil mi??
David: cevap veremiycek ama senin iyiliğin için elinden geleni yapıyor olucak.
Rose: ama nasıl???
David: sen her zaman onunla konuştuğun için, o da sana sürpriz yapıyor olucak.
Rose: gerçekten mi??? Yani geri mi dönecek???
David: hayır!!! Geri dönmeyecek.
Rose: ama...😢
David: kızım ben de bilmiyorum ama sen kendini üzme. Her şey düzelicek.
Rose: ...😭
David: kızım şimdi sen git dinlen. Ben de ne yapacağımı düşüneyim.
Rose: tamam
Rose odasına dinlenmeye gider.

Devam edicek...

🤍 Küçük Sindirella 🤍 ~ HaSe ❤️ (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin