Bakugou proti tobě neměl šanci a až jste skončili tak jediný co řekl "tss,,
Ty ses ironicky usmála a šla sis po svém.
~TIME SKIPE~
Když jsi šla domů tak tě zastavil Kirishima dál ti na sebe kontakt a pak jste se ještě chvilku bavili.
Došla jsi domů osprchovala jsi se šla sis dát jídlo a odpočívat. Projížděla jsi sis sociální sítě a najednou tu došla zpráva.********- ahoj, dneska jdu s klukama na zábavu jdeš taky? Kirishima.
Y/N- jo jasně. V kolik?
Kirishima- ve 3 hodiny u tebe..vyzvednu tě pa.Ty seš šla nachystat vzala sis na sebe (vyber si co chceš xd) a když už jsi byla tak někdo klepal a tobě došlo že je to Kirishima.
~TIME SKIPE~
Když už jste konečně dorazili za ostatníma tak jsi viděla Bakuga jak se na tebe kouká a červená se.
Potom se tě zeptal jestli si nepůjdete zatancovat ty jsi nebyla proti.....Koukala jsi mu přes rameno a viděla jsi nějakýho černovláska s jizvama jak na tebe kouká.
Když už jste si řekli že půjdete tak jste šli zaplatit a zastavil tě černovlásek ,,ahoj já jsem Dabi" ty jsi tak zmateně koukala a jenom řekla ,, a-ahoj "chvilku jste se spolu bavili a nakonec jste si dali i kontakt. Pak jsi šla zaplatit a Dabi řekl že tě doprovodí domů.~TIME SKIPE~ (Ano už zase ts xd)
Když už jste byli před barákem tak ti řekl
Dabi- ,, tak já už půjdu mám to daleko domů"
Y/N- ,, tak nechceš přespat u mě?"
Dabi-,, pokud ti to nebude vadit"
Šli jste si lehnout A viděla jsi Dabiho jenom v boxerkách a řekla sis ,, sakra za ten hřích by to stálo"
Lehli jste si do postele a zničehonic tě Dabi začal objímat a potom ti řekl
,, Já už to nevydržím promiň"
ČTEŠ
BNHA X READER CZ
Action⚠️BUDU TADY MIXOVAT RŮZNÝ ANIME TAKŽE SRY ⚠️ a předem se omlouvám za chyby.