Když Dabi konečně odešel tak sis oddychla.
Pak došel Bakugou a bavili jste se spolu jako nejlepší kamarádi a udělali jste si hezký den. Udělali jste si jídlo koukli jste na film a trochu jste trénovali.
Potom někdo Bakugovi volal a tak to zvedl a z telefonu se ozvalo ,,ahoj zlato proč jsi mi nebral telefon? Stalo se něco?,, nevěděla jsem že má holku.....teď se cítím provinile když skoro celej den byl semnou a svoji přítelkyni nebral ani telefon.
,,kdo to byl ? ,, nenápadně ses zeptala
Bakugou jenom zakroutil očima a byl ticho vypadal celkem nasraně a ty jsi nevěděla co dělat a tvůj pohled vypadal asi nějak takhle:Bakugou potom řekl že už musí domů tak se sbalil dlouze a pevně tě obejmul a odešel.
Zalezla jsi do pokoje a šla jsi volat Levimu jestli u tebe nechce přespat.
On neváhal a za hodinu byl tady a dovezl sebou i jídlo.~TIME SKIPE~
ráno jsi vstala udělala ranní hygienu a šla na snídani i s Levim....cestou jste si povídali a pak jsi šla na U.A a on domů.
Došla jsi a šla rovnou za Aizawou mu donést kafe a snídani. Protože přece jenom víš jaké to je mít je nastarosti.
Dneska jim to šlo velmi dobře... a už ti došlo s kým chodí Bakugou.... Nikdy by jsi to těch dvou neřekla. Po hodině jsi šla za Minou a řekla jsi ji to ,,ty kráso bych to nikdy do Ochako a Bakuga neřekla,, (ne neshipuju je ale pak uvidíte co mám v plánu 😂) ,,hhhh jen to neee xD ,, smáli jste se bakugovi protože jste viděli že je celkem podpantoflák..... když jsi dneska skončila volala jsi taťkovi v kolik dneska dojde.OMLOUVÁM SE ŽE NIC DLOUHO NEVYŠLO😞🤚
ČTEŠ
BNHA X READER CZ
Action⚠️BUDU TADY MIXOVAT RŮZNÝ ANIME TAKŽE SRY ⚠️ a předem se omlouvám za chyby.