Když jsi se ráno probudila vedle Dabiho byla jsi zmatená protože sis ze včerejška nic nepamatovala ale zároveň to v tobě vyvolávalo pocit radosti.
Problém byl ten že jsi nevěděla jak to vysvětlíš tátovi tak jsi čekala než zase odejde A ty jsi mohla dát ho vyprovodit Dabiho ven.
Dabi- ,, byla to opravdu krásná noc doufám že jsi to zase někdy zopakujeme"
Y/N - ,, No...... nevím snad jo ale teď rychle už běž"
Dabi ti dal pusu na pusu a šel..
ty jsi si šla do pokoje a přemýšlela co se večer stalo....Zanedlouho ti přišla zpráva od Kirishimi že jdou dneska s Bakuquedem ven tak jestli nejdu taky já jsem mu napsala že jo určitě tak ses nachystala a šla.....
Až když jsi došla do parku kde jste měli sraz už tam čekal Kirishima a mával na tebe
Kiri- ,,Ahoooj Y/N tak co jak ti po včerejšku je ?"
Y/N- ,, no.....nic moc "
Kiri- ,, No to cestou domů se Bakugo rozkecal..."
Y/N - ,, co tím myslíš"
Kiri-,,No myslím tím to že, mi řekl že tě miluje a nemůžu na tebe přestat myslet"
Y/N- ,,ah .....no..... nevím co na to říct...."
Zdálky už jsi viděla jak už všichni jdou a ty se začala červenat protože jsi viděla Bakuga a po tom co jsi se to dozvěděla tak seš cítila trapně........
~CINK~
*Podíváš se na mobil*
NOVÁ NEPŘEČTENÁ ZPRÁVA OD DABIHODabi- Ahoj bby ❤️ budeš mít dneska čas?
Y/N- Ahoj...no asi ne taťka bude doma tak budu chvilku s ním už jsme se zase déle neviděli
Dabi- a kdy budeš mít na mě čas?
Y/N - Nevím ještě se ozvu ❤️
Dabi- dobře, tak zatím pa musím jít posílám pusu
Y/N - Dobře papa 💋
,,Aleeeeee kdopak ti to píše snad milenec?"
Zeptal se provokativně Kirishima...
,,Neeeee jenom kamarád"
a v tu chvíli jsem viděla Bakugův smutný obličej
Tak jsem šla za ním a zeptala se ho jestli mě nepůjde doprovodit domů a nečekaně souhlasilChvilkama bylo ticho ale užili jsme si celkem zábavu bavili jsme se o městě kde jsem vyrůstala o mé mamince a tak dále když už jsme byli u nás před barákem tak mě obejmout dal mi pusu a šel....
Došla jsem domů a šel jsem za taťkou
Y/N - ,, Ahoj tak jaký jsi měl den ty náš hrdino"
Taťka- ,, Ahoj, vyčerpávající, co ty ?"
Y/N - ,,jo dobrý"
Taťka-,, jo a co to tu bylo za kluka dneska ráno? "
Y/N - (POV)Jak to může vědět?? Vždyť jsem ho vyprovodila tak aby si toho nevšiml... ,,no to byl kamarád "
Taťka- přimhouří oči a řekne ,, no dobře"
ČTEŠ
BNHA X READER CZ
حركة (أكشن)⚠️BUDU TADY MIXOVAT RŮZNÝ ANIME TAKŽE SRY ⚠️ a předem se omlouvám za chyby.