Pořád jsem v sobě cítila prázdnotu.....jakoby kus mě chyběl.
Zítra má Bakugou ten večírek....
Napíšu Kirimu jestli nechce jít semnou jako doprovod. Jelikož Todoroki už jde s Momo tak mi nic jiného nezbylo.Zítra si musím jít koupit ještě nějaký boty.......
Šla jsem spát pozdě a doufala že se v noci ale vzbudila jsem se asi ve 2 hodiny ráno protože se mi zdál sen.....
Polštář jsem měla celej mokrej od slz a vzlykala jsem.....Zdálo se mi o nějakém klukovi jak mně obejmul a řekl:
Neboj vždy tě budu opatrovat ze shora...buď opatrná
Vím že už si na mně nevzpomínáš ale i přes to tě miliju.... na jednu stranu jsem rád že jsi zapomněla a že se nebudeš trápit. Miluju tě Y/N a vždy budu....počkám tu na tebe.
(Obejmul mě dal mi pusu na čelo a odešel).
Y/N pov:
To mělo být znamení? Nebo se někdo semnou přišel rozloučit ?...... měla bych to probrat s Kirim.Chtěla jsem ještě spát ale už jsem nemohla usnout.
Tak jsem si šla sednout k notebooku abych si vybrala nějaký boty dopředu a nezdržovala se v obchodě.Vybrala jsem si tyhle protože přece jenom bych mohla udělat trochu změnu. Potom jsem se koukala co bych si mohla udělat nahrávce protože jediný co umím je si udělat ala bezdomovec nebo si je nechat rozpuštěný.
Asi radši zůstanu u těch rozpuštěných.... no a namalovat bych se taky mohla ne ?
No.... toto nevypadá tak zleJeště si zájezdu do obchodu najím se a půjdu se pomalu chystat....
Dojela jsem domů najedla se oblékla jsem se a jela jsem pro Kirishimu.. když mě uviděl tak jsem viděla jak se začal červenat...
,,copak?,,😅
,,ale nic🤭☺️,,
,,Dobře tak sedni a jedem ale musím mi říkat kam jet,,
ČTEŠ
BNHA X READER CZ
Action⚠️BUDU TADY MIXOVAT RŮZNÝ ANIME TAKŽE SRY ⚠️ a předem se omlouvám za chyby.