Baekhyunတို႔မိသားစုထမင္းစားၿပီးsehunနဲ႔အာဂ်ဴးမားတို႔ဟင္းခ်က္ျပဳတ္ေနသည္
Osh"သားငယ္မင္းdaddyဧည့္ခန္းထဲမွာဘာလုပ္ေနတာလဲ"
Hun"သတင္းစာဖတ္ေနတယ္ပါပါး"
Osh"သားငယ္ကိုကိုကေကာ"
Hun"ဟိုဟာ..ခါအီခြၽန္းနဲ႔ေစာ့ေနတယ္ သာသားကေရလာေသာက္တာ ဟီးဟီး..သားသားသြားၿပီေနာ္"
Osk"omm omm"
.......က်ီြး...............တီတီ.............
Osh"ဟာ..krishyungတို႔ျပန္လာpလား
Kris"ဟုတယ္hunေရ ဟိုမွာyeolကအိမ္ျပန္မယ္ၾကည့္ပူစာေနတာ အလုပ္ကလည္းမအားဒါနဲ႔ခုမျပန္လာရတာ hyung တူေလးေတေကာဘာလုပ္ေနလဲ"
Osh"ခါအီနဲ႔ေစာ့ေနတယ္အိမ္ေပၚမွာ hyung"
Yeol"hunေရhyungကေတာ့ပင္ပန္းလို႔သြားနားလိုက္အံုးမယ္"
Osh"သြားေလhyung ေန႔လည္ထမင္းစားခ်ိန္လာႏိုးလိုက္မယ္အိပ္ရင္အိပ္ေနေလ"
Kris"ဒါဆိုhyungတို႔သြားနားၿပီေနာ္ "
Osh"ဟုကဲ့ hyung"
....................................................
Baekhyun"ဟာhyungျပန္လာpလား "
Kris"ဟုတယ္ baekhyunေရနည္းနည္းေနာက္ၾကေနတာ"
Bbh"ဒါဆိုသြားနားေတာ့ေလ ပင္ပန္းေနေရာေပါ့"
Baekhyunဧည့္ခန္းမွထြက္လာကာမီဖိုခန္းထဲဝင္လာသည္
Bbh"ငယ္ကိုယ့္ကိုေရတစ္ခြက္ေပးကြာ"
Osh"ဟုတ္ hyung"
Osh"ေရာ့ hyung ရၿပီ"
Hyunee"ဒယ္ဒယ္ ပါပါး သားသားလည္းေရဆာလို႔"
Osh"လာလာေရာ့ "
ခါအီ"အႀကီးေကာင္ လာေလ ဒီမွာေနာက္တပြဲစၿပီေနာ္"
Hyunee"လာၿပီဆမ္းခြၽန္း...."
...........ring....📞........📞.......📞............
Bbh"ဟယ္လို..ေျပာေဂ်ာင္ဆူး..ေအာ္ေအး..ေအးပါကြာ..လြတ္လိုက္မယ္..အင္း...okေနာက္မေတြ႔မယ္..ေအး"
Osh"hyungဘာတဲ့လဲ "
Bbh"ခါအီတို႔ထီေပါက္pေဟ့ ေဂ်ာင္ဆူးကdateလုပ္မယ္ဆိုခနေန company ကိုလာေခၚတဲ့
Hyung သြားေျပာလိုက္အံူးမယ္"
Baekhyunေျပာၿပီးအိမ္ေ႐ွ႕ဧည့္ခန္းဘက္ျပန္လာသည္
Bbh"အငယ္ေကာင္ မင္းကို ေဂ်ာင္ဆူးကdateမွာဆိုလာေခၚတဲ့ "
Kai"ဗ်ာ တကယ္လား ေရးေဟး ...သြားဖို႔ရြိဳင္းလိုက္အံူးမယ္ငါ့တူေလးေတဆမ္းခြၽန္းကမုန္႔ဝယ္လာခဲ့မယ္ညေနက်ရင္ အဟိဟိ..သြားpေဟ့"
................................a few minute
later..................................
Osh"သားႀကီးသားငယ္ ပါပါးကိုလာမ႐ႈပ္ၾကပါနဲ႔ဒီမွာဟင္းခ်က္ေနတယ္ေလ "
ဝုန္း....ခ်လြမ္......
Osh"မင္းတို႔ေျပာစကားကိုနားမေထာင္ဘူး မင္းတို႔daddy
နဲ႔တိုင္မယ္..hyungေရ...hyungသားေတကိုလာဆူပါအံုးဒီမွာကြၽန္ေတာ့ကိုလာ႐ႈပ္ေနတယ္"
အားဂ်ဴးမား"သားရယ္ကေလးေတဆိုေတာ့ေစာ့ခ်င္႐ွာမွာေပါ့"
Osh"အားဂ်ဴးမားရယ္ဒီေကာင္ေတကက်ေတ႔ာ္ဆိုသိပ္မေၾကာက္ခ်င္ဘူးသူတို႔daddyမေၾကာက္တာ...."ဟိုမွာလာၿပီမင္းတို႔daddy"
Bbh"သားႀကီးသားငယ္ ပါပါးကိုသြားမ႐ႈပ္နဲ႔ေလ လာခဲ့TVလာၾကည့္"
Hun and hyunee "ဟုတ္ ဒယ္ဒယ္"
Sehunခ်က္ျပဳတ္ၿပီးအားဂ်ဴးမားျပန္သြားေတာ့မွဧည့္ခန္းဘက္လာၾကည့္သည္
Osh*အမယ္ သားဖသံုးေယာက္ဇာက္ကားၾကည့္ရင္းအိပ္ေပ်ာ္ေနတယ္ေပါ့"
Sehunဆိုဖာေပၚကbaekhyunေပါင္ေပၚမွသားငယ္နဲ႔သားႀကီးကိုတျခားခံုေပၚအသာေပြ႔တာတင္လိုက္သည္
Osh"hyung.. ထေလ..hyung.ထ ထ.."
Bbh"အင္း..ငယ္..လာလာ"
Baekhyunအိပ္ခ်င္မူးတူးျဖင့္လာႏိုးသည့္sehunကိုရင္ခြင္ထဲအတင္းဆြဲဖက္ေနသည္"
Osh"ဟာ.hyungက်ေတာ္မအိပ္ဘူး ဖယ္ လြတ္ ထဆိုေန ေရခ်ိဳးေတာ့ ေန႔လည္ေတာင္ေရာက္ေတာ့မယ္ က်ေနာ္သားေတကိုေရသြားခ်ိဳးေပးေတာ့မွာ ၿပီးရင္ေနခင္းစာစားရေအာင္လို႔ krisyeol hyungတို႔လည္းထမင္းတူတူစားရေအာင္လို႔ ထ.."
Bbh"အင္းပါကြာထၿပီ ကိုယ့္ကိုေကာေရမခ်ိဳးေပးဘူးလား "
Osh"ဟာ hyung ကေလးလည္းမုတ္ဘူးသြားေတာ့"
Baekhyunအေပၚထပ္တတ္သြားမွsehunသားနစ္ေယာက္ကိုႏိုးကာေရခ်ိဳးေပးဖို႔သားတို႔အခန္းထဲဝင္လာလိုက္သည္"
.................................................................
Bbh"hyungႏိုးၿပီလားလာ"
Kris"ေအးကြာျပန္ေရာက္ကတည္းကအိပ္လိုက္တာလန္းဆန္းသြားတာဘဲ"
Osh"က်ေတာ္ခူးေပးမယ္yeol hyungထိုင္ပါခုမနားရတာကိုက်ေနာ္ဘဲလုပ္ေပးပါ့မယ္"
Sehun ထမင္းဝိုင္းျပင္ေပးၿပီးသားနစ္ေယာက္ကိုထမင္းခြံ႔ရင္းစားေနလိုက္သည္
Yeol"အငယ္ေကာင္ေကာမေတြ႔ပါလား "
Bbh"ဘယ္ေတြ႔မလဲ ေဂ်ာင္ဆူးေခၚလို႔ေပ်ာ္လို႔ရႊင္လို႔သြားေလရဲ႕"
Kris"hyungတို႔လည္းအိမ္ျပန္လာမအိမ္ထမင္းစားရေတာ့တယ္ဟိုမာကနားကိုမနားရဘူး မအားေတာ့ၾကံဳသလိုဘဲဆိုင္မာစားရတာေဟ့"
Yeol"အာ့ေျပာတာေလ အလကားေလာဘႀကီးနာဒီမွာဘဲbaekhyunနဲ႔ဘဲညီကိုနစ္ေယာက္အလုပ္လုပ္တာမဟုတ္ဘူးcompanyခြဲေတကဖြင့္လိုက္ေသးတယ္ "
Kris"ဟာစီးပြားဆိုတာအရြယ္ေကာင္းတံုး႐ွာရတာကြ ေနာက္ေတာ့ဒီျပန္ေရြးမယ္ကြာဟုပလား"
Yeol"ၿပီးေရာ ေလာဘကိုႀကီးတယ္"
ထမင္းစားၿပီးhyungနဲ႔krishyungကဧည့္ခန္းမွာစကားေျပာေနတာေၾကာင့္က်ေတာ္နဲ႔chanyeol hyungတို႔ပန္းကန္ေတေဆးေၾကာရင္းသန္႔႐ွင္းေရးလုပ္ေနသည္
Osh"သားႀကီးသားငယ္ ဘာလုပ္ေနလဲ သြားအိပ္ေသးဘူးလား"
Hyune and hun"သြားအိပ္ၿပီ ပါပါး...."
...................................ညေန.........................ring...ring...📞...📞.....📞...
Bbh"ဟယ္လိုဟယ္လို
ဘယ္သူလဲမသိဘူးခင္ဗ် "
Oppa ဆိုရာေလမမတ္မိေတာ့ဘူးလား
အဟင္း..ဟင္း..တို႔ ျပန္ေရာက္တာၾကာၿပီ တို့နဲ႔တခြက္ေလာက္လာေသာက္ေပးပါလား တို႔ေတ်ာက္တည္းျဖစ္ေနလို႔ပါ
"မင္းနဲ႔ငါပတ္သတ္စရာမ႐ွိဘူးဆိုရာ ငါမလာႏိုင္ဘူး"
ရတယ္ေလဒါဆိုတို႔oppaအိမ္လာမွာေပါ့.. အဟင္း..ဟင္း
"ဘာကြ..ဘယ္ေနရာလဲေျပာငါလာခဲ့မယ္.."
Light ကလပ္မွာဒါဘဲေနာ္ တို႔ေစာင့္ေနမယ္
"ေအး ငါခုလာၿပီ"
Bbh"ငယ္ေရ လာအဲုး hyungအျပင္သြားစရာ႐ွိလို႔ေနာက္က်မယ္ေစာင့္မေနနဲ႔"
Osh"ဟုကဲ့hyung"
...............................🚗🚗🚗..........................