"ကိုကို႔.. "
"ဗ္..အိပ္ေသးဘူးလားအမူးသမားေလး"
"သားကိုသိမ္းပိုက္ပါ အဟင့္ ကိုကိုကသားေယာက်္ားဆိုတာကိုခံစားခ်င္တယ္ သားကိုကို႔ ကိုပိုင္ေၾကာင္းသက္ေသျပေပး က်ေတာ့အေသြးသားေတကိုသိမ္းပိုက္ေပးပ ါကိုကို"
မ်က္နာေလးရဲကာမ်က္လံုးမ်ားေမးဆင္းရင္း ေတာင္းဆိုေနတဲ့ေကာင္ေလးကိုယ္ေပၚကအဝတ္စားေတကိုဆြဲခြၽတ္လိုက္ၿပီးကိုယ္တိုင္လဲအဝတ္မဲ့ေစလိုက္သည္ ၿပီးေနာက္ေကာင္ေလးရဲ႕ေျခနစ္ေခ်ာင္းေထာင္ေနေစကာေနရာယူလိုက္သည္
Sehun ဒူးကိုေထာင္ကာေပါင္ကိုကားလိုက္ရင္း
ေနရာယူထားတဲ့ baekhyunညီကိုလက္နစ္ဖက္ျဖင့္ဆုပ္ကိုင္ရင္း မိမိ၏ပန္းေရာင္ဝေလးတြင္ေတြ႔ကာ ေတာင္းဆိုလိုက္သည္"ကိုကို သားကိုအၾကမ္းတမ္းဆံုးသိမ္းပိုက္ေပးပါ "
Baekhun မ်က္လံုးမ်ားေမးဆင္းကာေတာင္းဆိုေနတဲ့ေကာင္းေလးရဲ႕အဝေလးထဲတေျဖးေျဖးတိုးဝင္လိုက္သည္ က်ပ္ေနတာေၾကာင့္ တဝက္ေလာက္နဲ႔တင္ အသြင္းအထုတ္လုပ္ေပးလိုက္သည္
"အင့္..အ..ကိုကို..အ..အ..အဆံုးထိထည့္ေပးပါ...."
Sehun နဂိုကားထားတဲ့ေပါင္ေလးအား ပိုကားကာ ေတာင္းဆိုလိုက္သည္
Baekhyun တစ္ဝက္ဘဲဝင္ေနတဲ့ညီကိုျပန္ထုတ္ရင္းတဆံုးေစာင့္ထည့္လိုက္တာေၾကာင့္ hunငယ္ ခါးေလးေကာ့သြားကာအဝေလးကြဲထြက္သြားသည္
"အ..ကိုကို..ႀကိဳက္တယ္ေစာင့္ေပးပါ..နာနာေလး..ဟင့္"
Baekhyun hunငယ္ ခါးေလးအားကိုင္ကာ ညီအားအဝထိထုတ္ၿပီးမွတဆံုးျပန္ေစာင့္ထည့္ကာ အသြင္းထုတ္လုပ္ေနလိုက္သည္ "အ က္ပႅိုကၱာ အင့္ ေႏြးေနတာဘဲ ကိုကိုငယ္ေလးက ဟ လုပ္လို႔ေကာင္းတယ္"
"အင့္ အင့္ အင့္ ကိုကို အ ႀကိဳက္တယ္ ေစာင့္ပါ အ ကြဲထြက္သြားေအာင္ ေစာင့္လုပ္ေပး ေယာက်္ား အင့္ အ အ"
"လုပ္ေပးမယ္ မင္းေလးေက်နပ္တဲ့ထိ အ ေစာင့္လုပ္ေပးမယ္ ဟ ေကာင္းတယ္ အ ႀကိဳက္လား ေယာက်ာ္းဟာကို ဟမ္ "
"ႀကိဳက္တယ္ အ အင့္ ေယာက်္ား ကို ခ်စ္တယ္ အင့္ ျမန္ျမန္ေလး ကိုကို"
"ေယာက်္ား ကလည္း ကိုကို႔ဇနီးေလးကို အင့္ ခ်စ္တယ္ "
Baekhyun ခါးအားကိုသံုးကာအသြင္းထုတ္လုပ္ေနရင္းမွအ႐ွိန္တင္ကာေစာင့္လိုက္သည္
"အ အ အ အ ကိုကို အင့္ အ ဟ ေယာက်္ား အ သားၿပီးေတာ့မယ္ အ အ အင့္ ဟင့္"
"ကိုကိုနဲ႔တူတူၿပီးမယ္ အင့္ကြာ အင့္ အ ဟ ေကာင္းတ်ာ ေရာ႔ကြာ အဟ အ"
Hunငယ္ကိုယ္ေလးအားအခ်က္သံုးဆယ္ေလာက္ကိုယ္ေစာင့္ထည့္ရင္းၿပီးဆံုးလိုက္သည္"
"အဟင့္ ကိုကိုအေသြးသားေတကမ်ားလိုက္တာ ငယ့္ကိုယ္ေလးထဲ ေႏြးခနဲ ေႏြးခနဲပဲ"
.
.ဆက္ရန္"ကိုကို့.."
"ဗ်..အိပ်သေးဘူးလားအမူးသမားလေး"
"သားကိုသိမ်းပိုက်ပါ ကိုကိုကသားယောကျ်ားဆိုတာကိုခံစားချင်တယ် သားကိုကို့ ကိုပိုင်ကြောင်းသက်သေပြပေး ကျတော့အသွေးသားတေကိုသိမ်းပိုက်ပါကိုကို"
မျက်နာလေးရဲကာမျက်လုံးများမေးဆင်းရင်း တောင်းဆိုနေတဲ့ကောင်လေးကိုယ်ပေါ်ကအဝတ်စားတေကိုဆွဲချွတ်လိုက်ပြီးကိုယ်တိုင်လဲအဝတ်မဲ့စေလိုက်သည် ပြီးနောက်ကောင်လေးရဲ့ခြေနစ်ချောင်းထောင်နေစေကာနေရာယူလိုက်သည်
Sehun ခြေထောက်ကိုထောင်ကာပေါင်ကိုကားလိုက်ရင်း
နေရာယူထားတဲ့ baekhyunညီကိုလက်နစ်ဖက်ဖြင့်ဆုပ်ကိုင်ရင်း မိမိ၏ပန်းရောင်ဝလေးတွင်တွေ့ကာ တောင်းဆိုလိုက်သည်"ကိုကို သားကိုအကြမ်းတမ်းဆုံးသိမ်းပိုက်ပေးပါ "
Baekhun မျက်လုံးများမေးဆင်းကာတောင်းဆိုနေတဲ့ကောင်းလေးရဲ့အဝလေးထဲတဖြေးဖြေးတိုးဝင်လိုက်သည် ကျပ်နေတာကြောင့် တဝက်လောက်နဲ့တင် အသွင်းအထုတ်လုပ်ပေးလိုက်သည်
"အင့်..အ..ကိုကို..အ..အ..အဆုံးထိထည့်ပေးပါ...."
Sehun နဂိုကားထားတဲ့ပေါင်လေးအား ပိုကားကာ တောင်းဆိုလိုက်သည်
Baekhyun တစ်ဝက်ဘဲဝင်နေတဲ့ညီကိုပြန်ထုတ်ရင်းတဆုံးစောင့်ထည့်လိုက်တာကြောင့် hunငယ် ခါးလေးကော့သွားကာအဝလေးကွဲထွက်သွားသည်
"အ..ကိုကို..ကြိုက်တယ်စောင့်ပေးပါ..နာနာလေး..ဟင့်"
Baekhyun hunငယ် ခါးလေးအားကိုင်ကာ ညီအားအဝထိထုတ်ပြီးမှတဆုံးပြန်စောင့်ထည့်ကာ အသွင်းထုတ်လုပ်နေလိုက်သည် "အ က်ပ္လိုက္တာ အင့် နွေးနေတာဘဲ ကိုကိုငယ်လေးက ဟ လုပ်လို့ကောင်းတယ်"
"အင့် အင့် အင့် ကိုကို အ ကြိုက်တယ် စောင့်ပါ အ ကွဲထွက်သွားအောင် စောင့်လုပ်ပေး ယောကျ်ား အင့် အ အ"
"လုပ်ပေးမယ် မင်းလေးကျေနပ်တဲ့ထိ အ စောင့်လုပ်ပေးမယ် ဟ ကောင်းတယ် အ ကြိုက်လား ယောကျာ်းဟာကို ဟမ် "
"ကြိုက်တယ် အ အင့် ယောကျ်ား ကို ချစ်တယ် အင့် မြန်မြန်လေး ကိုကို"
"ယောကျ်ား ကလည်း ကိုကို့ဇနီးလေးကို အင့် ချစ်တယ် "
Baekhyun ခါးအားကိုသုံးကာအသွင်းထုတ်လုပ်နေရင်းမှအရှိန်တင်ကာစောင့်လိုက်သည်
"အ အ အ အ ကိုကို အင့် အ ဟ ယောကျ်ား အ သားပြီးတော့မယ် အ အ အင့် ဟင့်"
"ကိုကိုနဲ့တူတူပြီးမယ် အင့်ကွာ အင့် အ ဟ ကောင်းတျာ ရော့ကွာ အဟ အ"
Hunငယ်ကိုယ်လေးအားအချက်သုံးဆယ်လောက်ကိုယ်စောင့်ထည့်ရင်းပြီးဆုံးလိုက်သည်"
"အဟင့် ကိုကိုအသွေးသားတေကများလိုက်တာ ငယ့်ကိုယ်လေးထဲ နွေးခနဲ နွေးခနဲပဲ"
.
.ဆက်ရန်