Baekhyunေဘးတြင္လွဲခ်ကာအေမာေျဖလိုက္သည္
Hun'က်ေတာ္ အေမာေျဖေနတဲ့က်ေတာ့္ေယာက္်ားေအာက္ပိုင္းကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့က်ေတာ့ေယာက်္ားညီမွာမာန္မက်ေသးတာေၾကာင့္ကိုကို႔ေပါင္ၾကားထဲဝင္ကာေနရာယူလိုက္ၿပီးကိုကိုအေသြးသားေတအနည္းငယ္ေပက်ံေနတဲ့ကိုကို့ပစၥည္းထိပ္ဖူးအားစုပ္လိုက္သည္ ၿပီးမွတျဖည္းျဖည္းတိုးငံုရင္းအားကုန္သံုးကုန္စုပ္ေပးေနလိုက္သည္ ကို႔ကို႔ပစၥည္းကအေၾကာင္းၿပိဳင္းၿပိဳင္းထေနတာေၾကာင့္ပါးစပ္ထဲမျပန္ထုတ္ရင္း အေၾကာင္းထံုးေလးေတအားလ်ာျဖင့္လိုက္လ်ွက္ေပးေနလိုက္သည္'
Bbh"အ..ငယ္ရာ..ေကာင္းတယ္ကြာ..ထိပ္ေလးကိုကစားေပး..ဟ.."
Hun'ကိုကိုေျပာတဲ့အတိုင္း ကိုကို႔ပစၥည္းရဲ႕ထိပ္ဖူးေလးကိုလ်ွာျဖင့္ထိုးစြကာလ်ွက္ေပးလိုက္သည္ က်ေတာ့ရဲ႕ျပဳစုမွာေအာက္တြင္ ကိုကို႔ပစၥည္းမွာတေျဖးေျဖးနဲ႔ႀကီးလာသည္မွာလက္နစ္ဖက္စာေလာက္ပင္႐ွိလာတာေၾကာင္း ပါးစပ္ထဲျပည့္က်ပ္ကာတစ္ခုလံုးငံုမရဘဲတစ္ဝက္ထဲနဲ႔အာေခါင္ေထာက္ေနတာေၾကာင့္စုပ္လို႔မရျဖစ္သည္'
"ႁပြတ္.. ပါးစပ္ထဲမွျပန္ထုတ္ရင္း ကိုကိုသားစုပ္လို႔မရေတာ့ဘူးသားလွဲအိပ္လိုက္မယ္သားပါးစပ္ထဲထည့္ေစာင့္ေပး"sehunေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္baekhunေဘးတြင္ပက္လက္လွဲခ်လိုက္သည္
Baekhyunလည္း sehunရင္ဘက္ေပၚခြထိုင္ၿပီး မိမိပစၥည္းအားhunငယ္ပါးစပ္ထဲထည့္ေပးလိုက္သည္
Bbh"ငယ္ ကိုကိုေစာင့္ၿပီေနာ္"
ကိုကိုသတိေပးလိုက္ေတာ့ ကိုကိုအရာနဲ႔က်ေတာ့သြားေတမ႐ွစ္မိေအာင္ က်ေတာ့ပါးစပ္ကိုပို၍ဟထားေပးလိုက္သည္
Hun"အြတ္ အြတ္ အြတ္ အ အု အြတ္ အု အု"
Bbh"အ.ငယ္ရာေႏြးလိုက္တာမင္းလ်ွာေလးေတက အာေခါင္အထစ္ထစ္ေလးေတေၾကာင့္ကိုယ္႐ူးေတာ့မယ္ အ ဟ မင္းပါးစပ္ေလးကေႏြးလြန္းတယ္ကြာ"
Hun'ကိုကို႔ကသူ႔အရာကိုအဆံုးထိထည့္ၿပီးေစာင့္ေနတာေၾကာင့္က်ေတာ့လည္ေခ်ာင္းထဲထိတိုးဝင္လာတဲ့ကိုကို႔အရာႀကီးေၾကာင့္ပ်ိဳ႕တတ္ေနရသည္ ကိုကိုျမန္ျမန္ၿပီးဖို႔ကိုကို႔ေစာင့္ခ်က္တိုင္းကိုရသေလာက္စုပ္ေပးေနလိုက္သည္"
Bbh'အာေခါင္ေႏြးေႏြးေလးကိုလုပ္ေနရတာေၾကာင့္ခံစားမႈမွာေျပာမျပတတ္ေအာင္ေကာင္းေနသည္ hunငယ္မွာ ပ်ိဳ႕ကာအသံေတပင္ထြက္ေနပင္မယ့္ေအာက္ကအေကာင္ရဲ႕ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္အ႐ွိန္တင္ကာဆက္ေစာင့္ေနမိသည္ ေစာင့္ခ်က္တိုင္းကိုျပန္စုပ္ေပးေနတဲ့ငယ္ေလးေၾကာင့္ခံစားခ်က္က႐ူးမတတ္ပင္ "
Baekhyunမိမိအရာမွာၿပီးခ်င္လာတာေၾကာင့္ သြက္သြက္ေလးေစာင့္ကာအျပင္ထုတ္ၿပီးျပီးဖို႔လုပ္လိုက္သည္
Hun"ကိုကို႔ သားပါးစပ္ထဲပန္းထည့္ေပးကိုကို႔အေသြးသားေတသားပါးစပ္ထဲမွာၿပီးေပး"
Hunငယ္ေတာင္းဆိုေနသည္မို႔ငယ္ပါးစပ္နားက်ေတာ့အရာကိုေတ့ေပးလိုက္ေတာ့အငန္းမရစုပ္ယူလာတဲ့ငယ္ေၾကာင့္ငယ္ဆပင္ေလးကိဳဆဳပ္ကိဳင္ကာဆယ္ခ်က္ေလာက္ေစာင့္ျပီးက်ေတာ့အရာဆီဆြဲ ကပ္ျပီးက်ေတာ့ရဲ႔အေသြးသားေတကငယ္ပားစပ္ထဲမွာဘဲျပီးဆံုးသြားကာအျပင္သို႔လ်ံက်လာသည္
Hun"ကိုကို သားျမင္းစီးခ်င္တယ္ "
Bbh'ငယ္မ်က္ႏွာအားခြလ်က္သားအေနထားကေန ကုတင္ေခါင္းရင္းကိုမွီလိုက္ရင္းငယ့္ကိုယ္ေလးအားက်ေတာ့အားခြထိုင္ေစလိုက္သည္ တရစ္ခ်င္းထိုင္ခ်ေနတဲ့ငယ့္မ်က္ႏွာရဲရဲေလးေၾကာင့္ႏႈတ္ခမ္းေလးအားနမ္း႐ႈက္ကာခါးမွကိုင္ရင္တိုးဝင္လိုက္သည္'
Hun"အား..ကိုကို..အ.အ.အ.ေကာင္းတယ္ အင့္ အ ဟ ကိုကိုသားထိုင္ခ်တာေကာင္းလား အ အ "
Bbh"အ အင့္ အ ေကာင္းတယ္ ျမန္ျမန္ေလးစီးကြာ အ ဟ ဟုတ္တယ္ အ အဲ့လိုေလး အ အင့္ ဟ ငယ္ကျမင္းစီကြၽမ္းသားဘဲ အ ထိုင္ခ် ေကာင္းတယ္ကြာ"
Sehunအခ်က္သံုးဆယ္ေလာက္ထိုင္ခ်ၿပီးၿပီးခ်င္လာတာေၾကာင့္ "ကိုကို႔ အ သားၿပီးေတာ့မယ္ အင့္ အင့္ အင့္ ဟ ကိုကိုျပန္ေစာင့္ေပး အ "
Bbh"အင့္ကြာ ခနေစာင့္ အ ဟ ကိုကိုနဲ႔တူတူၿပီးမယ္ကြာ အ"
'ငယ့္ကိုယ္ေလးအားေအာက္သို႔ျပန္ပို႔ရင္းအေပၚမဒိုက္ထိုးသလိုအခ်က္သံုးဆယ္ေလာက္ေစာင့္ထည့္ကာၿပီးဆံုးလိုက္သည္ ငယ္ေလးကိုယ္ေပၚတြင္အေမာေျဖၿပီးေဘးသို႔လွဲခ်ကာအိပ္လိုက္ေတာ့ရင္ခြင္ထဲအတင္းတိုးဝင္လာတဲ့သားတို႔ရဲ႕ပါပါး'
Hun"ကိုကိုသားကိုဖက္ထား သားကိုတစ္ညလံုးဖက္ထားေပး "
Bbh"အင္း ကိုကိုဖက္ထားမွာေပါ့ အိပ္ေတာ့ေနာ္ ကိုကို႔ငယ္ေလး "
ရင္ခြင္ထဲကခါးေသးေသးေလးအားဆြဲကာဖတ္ရင္းအိပ္ဆက္ျခင္းဆီသို႔.......