*အား..ေခါင္းကိုက္လိုက္တာ..*
Baekhyunႏိုးလာလာခ်င္းေခါင္းကိုက္ေနတာေၾကာင့္ေရအရင္ခ်ိဳးလိုက္သည္နာရီၾကည့္ေတာ့၁၁နာရီ *အိပ္တာေတာ္ေတာ္ၾကာသြားၿပီဘဲ *ေအာက္ကိုဆင္းလာလိုက္သည္ ငယ္နဲ့သားတို႔လည္းမေတြ႔တာေၾကာင့္အားဂ်ဴးမားအားေမးလိုက္သည္ "အားဂ်ဴးမား hunငယ္တို႔ေတဘယ္သြားလဲအိမ္မွာလဲဘယ္သူမမ႐ွိပါလား"
"အကိုေလးက မနက္အေစာႀကီးထသြားတယ္ေတ်ာက္တည္း ကေလးေတကဟိုဘက္အိမ္ကဦးေလးေတနဲ႔လိုက္သြားတယ္
အကိုငယ္ခါအီကမနက္စာစားၿပီး ဒိုceoဆီသြားမယ္ေျပာတယ္ အကိုေလးဘာစားမလဲ မနက္စာျပင္လိုက္ရေတာ့မလား"
"ေကာဖီနဲ႔မုန္႔ဘဲဧည့္ခန္းကိုလာခ်ေပးလိုက္ေနာ္ ၿပီးရင္အားဂ်ဴးမားျပန္ရင္ျပန္ေလ"
"ဟုတ္ကဲ့ အကိုေလး"
Baekhyun မနက္ေစာႀကီးထြက္သြားတယ္ဆိုတာေၾကာင့္စိတ္ပူေနမိသည္ ဖုန္းဆက္ၾကည့္ေတာ့လဲမကိုင္ *က်စ္ ငယ္ရာ ဘယ္ေတသြားေနတာလဲ*
"အကိုေလးရပါၿပီ႐ွင့္ ဒါဆိုဟင္းခ်က္သန္႔႐ွင္းေရးအကုန္လုပ္ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ အာဂ်ဴးမားျပန္လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္အကိုေလး"
"ဟုတ္ၿပီ အားဂ်ဴးမား "
"ဟုတ္ကဲ့"
...............4PM ...........
Bbh*ေလးနာရီေတာင္ထိုးေနၿပီကြာ တေနကုန္ဘယ္သြားေနတာလဲ ကိုကိုစိတ္ပူေနမွာမသိဘူးလား ငယ္ေလးရာ*
............
အိမ္ေ႐ွ႕မွာtaxiရပ္လိုက္လို႔ၾကည့္ေနတုန္း ကားေပၚမွ hunငယ္ယိုင္တိယိုင္တိုင္ျဖင့္ဆင္းလာတာေၾကာင့္အနားသြားကာတြဲေခၚလိုက္သည္
Osh"ဟာ ကိုကိုပါလား..ေအ့ သားကိုထြက္ႀကိဳတာလား ဟီး..သားဒီေန႔ေပ်ာ္လာတယ္သိလား"
Baekhyunအမူးသမားေလးကိုေပြ႔ခ်ီကအိမေပၚထပ္အခန္းထဲဝင္လာၿပီးေမြ႕ယာ ေပၚလွဲေပးလိုက္သည္ sehun ကbaekhyunကိုပါဖက္ကာဆြဲခ်လိုက္တာေၾကာင့္ေမြ႔ယာေပၚကိုနစ္ေယာက္သားထပ္လ်က္က်သြားသည္ "ဟာ ငယ္လႊတ္အံုးေလ "
"မလႊတ္ဘူး သားေယာက်္ားကိုသူမ်ားလုသြားလိမ့္မယ္ ကိုကို သားကိုဖက္ထားေနာ္"
Baekhyun ေအာက္ကေကာင္ေလးကဆြဲဖက္ထားတာေၾကာင့္ထမရျဖစ္ေနသည္
"ငယ္ေလး မင္းဘာျဖစ္လာတာလဲ ကိုယ့္ကိုေျပာပါအံုး ဘာေၾကာင့္ဒီေလာက္ေသာက္လာရတာလဲ"
"ဟီးဟီး..သားေယာက်္ားကလဲ ေပ်ာ္လို႔ပါဆို ကိုကိုသိလား သူကေျပာတယ္ သားတို႔ၾကားမွာေႏွာက္ယွက္မိတာေတအတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္တဲ့ သူေငြလိုေနလို႔ဒီလိုၾကံမိတာတဲ့ သူမေလ်ာ္ေပးႏိုင္ရင္သတ္ခံရမွာမလို႔တဲ့ အဲ့ေန႔က ကိုကိုနဲ႔ခရီးဆံုးထိမသြားခဲ့ပါဘူးတဲ့ သူႏိုင္ငံျခားကိုအၿပီးထြက္သြားေတာ့မယ္တဲ့ သားသူလိုေနတဲ့ေငြေပးလိုက္တယ္ ကိုကိုနဲ႔သားကို ခုကစၿပီးေႏွာက္ယွက္မယ့္သူမ႐ွိေတာ့ဘူးေနာ္ကိုကို"
"ငယ္ေလးရာ..."baekhyunသူ႔ကိုတင္းတင္းဖက္ထားတဲ့ရင္ခြင္ေအာက္ကေကာင္းေလးနဖူးကိုနမ္းရင္းဆပင္ေလးေတသက္တင္ေပးလိုက္သည္*အား..ခေါင်းကိုက်လိုက်တာ..*
Baekhyunနိုးလာလာချင်းခေါင်းကိုက်နေတာကြောင့်ရေအရင်ချိုးလိုက်သည်နာရီကြည့်တော့၁၁နာရီ *အိပ်တာတော်တော်ကြာသွားပြီဘဲ *အောက်ကိုဆင်းလာလိုက်သည် ငယ်နဲ့သားတို့လည်းမတွေ့တာကြောင့်အားဂျူးမားအားမေးလိုက်သည် "အားဂျူးမား hunငယ်တို့တေဘယ်သွားလဲအိမ်မှာလဲဘယ်သူမမရှိပါလား"
"အကိုလေးက မနက်အစောကြီးထသွားတယ်တျောက်တည်း ကလေးတေကဟိုဘက်အိမ်ကဦးလေးတေနဲ့လိုက်သွားတယ်
အကိုငယ်ခါအီကမနက်စာစားပြီး ဒိုceoဆီသွားမယ်ပြောတယ် အကိုလေးဘာစားမလဲ မနက်စာပြင်လိုက်ရတော့မလား"
"ကောဖီနဲ့မုန့်ဘဲဧည့်ခန်းကိုလာချပေးလိုက်နော် ပြီးရင်အားဂျူးမားပြန်ရင်ပြန်လေ"
"ဟုတ်ကဲ့ အကိုလေး"
Baekhyun မနက်စောကြီးထွက်သွားတယ်ဆိုတာကြောင့်စိတ်ပူနေမိသည် ဖုန်းဆက်ကြည့်တော့လဲမကိုင် *ကျစ် ငယ်ရာ ဘယ်တေသွားနေတာလဲ*
"အကိုလေးရပါပြီရှင့် ဒါဆိုဟင်းချက်သန့်ရှင်းရေးအကုန်လုပ်ပြီးပြီဆိုတော့ အာဂျူးမားပြန်လိုက်တော့မယ်နော်အကိုလေး"
"ဟုတ်ပြီ အားဂျူးမား "
"ဟုတ်ကဲ့"
...............4PM ...........
Bbh*လေးနာရီတောင်ထိုးနေပြီကွာ တနေကုန်ဘယ်သွားနေတာလဲ ကိုကိုစိတ်ပူနေမှာမသိဘူးလား ငယ်လေးရာ*
............
အိမ်ရှေ့မှာtaxiရပ်လိုက်လို့ကြည့်နေတုန်း ကားပေါ်မှ hunငယ်ယိုင်တိယိုင်တိုင်ဖြင့်ဆင်းလာတာကြောင့်အနားသွားကာတွဲခေါ်လိုက်သည်
Osh"ဟာ ကိုကိုပါလား..အေ့ သားကိုထွက်ကြိုတာလား ဟီး..သားဒီနေ့ပျော်လာတယ်သိလား"
Baekhyunအမူးသမားလေးကိုပွေ့ချီကအိမပေါ်ထပ်အခန်းထဲဝင်လာပြီးမွေ့ယာ ပေါ်လှဲပေးလိုက်သည် sehun ကbaekhyunကိုပါဖက်ကာဆွဲချလိုက်တာကြောင့်မွေ့ယာပေါ်ကိုနစ်ယောက်သားထပ်လျက်ကျသွားသည် "ဟာ ငယ်လွှတ်အုံးလေ "
"မလွှတ်ဘူး သားယောကျ်ားကိုသူများလုသွားလိမ့်မယ် ကိုကို သားကိုဖက်ထားနော်"
Baekhyun အောက်ကကောင်လေးကဆွဲဖက်ထားတာကြောင့်ထမရဖြစ်နေသည်
"ငယ်လေး မင်းဘာဖြစ်လာတာလဲ ကိုယ့်ကိုပြောပါအုံး ဘာကြောင့်ဒီလောက်သောက်လာရတာလဲ"
"ဟီးဟီး..သားယောကျ်ားကလဲ ပျော်လို့ပါဆို ကိုကိုသိလား သူကပြောတယ် သားတို့ကြားမှာနှောက်ယှက်မိတာတေအတွက်တောင်းပန်ပါတယ်တဲ့ သူငွေလိုနေလို့ဒီလိုကြံမိတာတဲ့ သူမလျော်ပေးနိုင်ရင်သတ်ခံရမှာမလို့တဲ့ အဲ့နေ့က ကိုကိုနဲ့ခရီးဆုံးထိမသွားခဲ့ပါဘူးတဲ့ သူနိုင်ငံခြားကိုအပြီးထွက်သွားတော့မယ်တဲ့ သားသူလိုနေတဲ့ငွေပေးလိုက်တယ် ကိုကိုနဲ့သားကို ခုကစပြီးနှောက်ယှက်မယ့်သူမရှိတော့ဘူးနော်ကိုကို"
"ငယ်လေးရာ..."baekhyunသူ့ကိုတင်းတင်းဖက်ထားတဲ့ရင်ခွင်အောက်ကကောင်းလေးနဖူးကိုနမ်းရင်းဆပင်လေးတေသက်တင်ပေးလိုက်သည်