𝟎𝟎𝟕

917 82 53
                                    

A deschis cu grijă ușa apartamentului, inima sărindu-i din piept la vederea luminilor aprinse.

Nici nu a trecut pragul că mâna fratelui ei s-a încleștat în părul ei, trăgând-o în apartament și trântind-o de ușă.

— Unde ai fost?

A gemut de durere când mâna lui amenința să-i rupă părul, încercând fără rezultat să îl îndepărteze.

— Y-Yoongi..

— Ai adus bani? întreabă privind la ținuta ei. Unde sunt banii, curvo?

— N-Nu am m-momentan..

Vrea ea să spună însă se oprește când palma lui se izbește de fața ei, rămânând în același loc deoarece pumnul lui era încleștat în jurul părului ei.

— Cum adică nu ai? Unde dracu' ai fost îmbrăcată așa fără să aduci niciun ban?! Fii atentă! Dacă nu scoți banii de unde i-ai ascuns, mătur cu tine pe jos!

— J-Jur că nu a-am..

— Nu ai, deci. Bine.

I-a făcut vânt înspre canapea printr-o mișcare bruscă, Belle căzând pe aceasta și privind îngrozită la băiatul care se pusese deasupra ei, simțindu-și mâinile ținute deasupra capului.

O pereche de buze s-a lipit de gâtul ei, începând să îi lase săruturi umede urmate de mușcături, plânsetele ei umplând apartamentul.

— Te rog, oprește-te.. Mâine e prima zi de muncă..

Yoongi s-a prefăcut că nu o aude și i-a rupt rochia, făcând-o pe fată să geamă de frică, rămânând doar într-o pereche de chiloței.

Privirea lui bolnavă s-a oprit pe sânii ei rotunzi, începând imediat să se joace cu ei și să-i sărute, gemete părăsind gâtul fetei fără voia ei, pe lângă suspine.

— Te implor..

— Taci.

S-a îndepărtat puțin pentru a-și îndepărta bluza și pantalonii, urmând lenjeriile amândurora, după care a penetrat-o dur, scoțând de la roșcată gemete repetate de durere, sunete ce-ți făceau părul să se ridice de pe corp..

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─

Razele soarelui ce abia intrau prin fereastra mică au făcut-o pe Belle să-și deschidă ochii roșii de la plâns, ridicându-se numaidecât de pe canapea și apucând telefonul ce stătea pe jos, lângă canapea.

Rugându-se la toți Sfinții i-a aprins ecranul, ceasul digital de pe acesta arătând ora 08:15.

A privit în încăpere constatând că Yoongi nu era aici, ridicându-se cu cearceaful înconjurat în jurul corpului și fugind înspre baie, unde și-a făcut rutina cât de repede a reușit, încercând disperată să acopere semnele pe care fratele ei i le lăsase.

Și-a luat cele mai decente și curate haine pe care le-a găsit, acestea fiind o cămașă și niște pantaloni negri.

După ce și-a luat ce a mai avut nevoie a părăsit apartamentul cât de repede a putut, aproape fugind în drumul înspre firmă. A întârziat chiar în prima zi..

În 10 minute a ajuns la destinație, intrând într-un suflet în clădire și oprindu-se direct la recepție.

— Bună ziua.. salută ea respirând greoi. Sunt s-secretara domnului.. de ieri. continuă stânjenită, neștiindu-i numele.

— Ah, domnul Park. Irene! strigă blondina la o angajată din împrejurimi, aceasta venind numaidecât.

— Da, unnie?

❝𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆'𝖘 𝖒𝖔𝖓𝖘𝖙𝖊𝖗❞ » 𝔭𝔧𝔪 ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum