Belle și-a șters puțin colțul gurii cu ajutorul unui deget pentru a înlătura excesul de ruj roșu, privindu-se apoi încă o dată în oglinda mare cât ușa dulapului.
A înghițit încă o dată în sec când s-a văzut pentru prima oară purtând o asemenea rochie cu paiete argintii, scurtă până deasupra genunchilor. Coborând cu privirea pe dresurile ei de aceeași culoare, a ajuns la pantofii cu cristale pe care îi aprovizionase în urmă cu câteva ore.
Și-a șters micuțele lacrimi ce se formaseră în colțul ochilor pentru a se asigura că machiajul va rămâne la fel de extravagant.
A tras aer adânc în piept și a apucat poșeta ce stătea pe mobilă, fiind gata să meargă la inaugurarea clubului ei.
Deoarece ușa dormitorului îi era deschisă, a putut auzi soneria ușii principale, iar apoi cum aceasta a fost deschisă de doamna Jung.
Adunându-și tot curajul și încercând să-și diminueze emoțiile, a coborât la parter, tocmai din capătul scărilor observându-l pe Changkyun așteptând-o în fața ușii.
Ajunsă în fața lui i-a analizat îmbrăcămintea, zâmbind la vederea unui băiat chipeș și îmbrăcat la patru ace.
— Bună, Belle.
— Bună, Ludio.
— Te rog, spune-mi Changkyun.
Belle a aprobat și și-a arătat cel mai fals zâmbet al ei în semn de înțelegere, șatenul zâmbind deasemenea și coborându-și și el privirea pe ținuta ei.
— Arăți bine. atât poate să spună, fiind vrăjit de frumusețea celei din fața lui.
— Și tu la fel. Mergem?
Changkyun a aprobat și i-a făcut loc fetei să iasă din casă, ieșind și el în urma ei și lăsând-o pe menajeră să închidă ușa.
Șoferul băiatului o aștepta deja pe fată cu portiera mașinii deschisă, uimind-o pe Belle.
Ușa mașinii a fost închisă, Changkyun urcându-se lângă roșcată și făcându-i semn șoferului să pornească.
— Credeam că tata mă va lua.
Șatenul și-a îndreptat privirea înspre cea ce a vorbit fără să-l privească, după câteva secunde întorcându-și privirea înspre el.
— Domnul Min s-a gândit că ne-am cunoaște mai bine și ne-am apropia, dacă petrecem mai mult timp împreună.
Belle a aprobat gânditoare și și-a mutat din nou privirea pe geam, gândul ei fugind la băiatul cu păr roșcat care i-a furat mințile fără să-și dea seama.
— Nu vrei asta?
— De ce să nu vreau? Pe lumea asta am avut doar doi prieteni, cu care nu am mai vorbit de săptămâni întregi. Cred că prietenia ta mi-ar prinde bine.
Vorbește afișând un zâmbet slab, șatenul întorcându-i gestul.
Doar prieteni? Rămâne de văzut, Belle.
Gândește Changkyun așezându-se mai bine pe banchetă, un rânjet apărând pe chipul lui deîndată ce și-a întors privirea în partea opusă fetei.
✰彡
— Ești sigur că vrei să mergi?
Jimin s-a oprit din a-și aranja cravata la auzul întrebării prietenului său, pe care i-o mai pusese de câteva ori în decursul acestei zile.
CITEȘTI
❝𝖒𝖆𝖋𝖎𝖆'𝖘 𝖒𝖔𝖓𝖘𝖙𝖊𝖗❞ » 𝔭𝔧𝔪 ✓
Romanceʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀʟᴋ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ "ʜᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴅᴏɪɴ'?" ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ, ʜᴇ sᴀɪᴅ "ᴛʜᴇʀᴇ's ᴀ ʟᴏᴛ ᴏғ ɢɪʀʟs ɪ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ᴡɪᴛʜ, ʙᴜᴛ ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ" ɪ ᴋɴᴇᴡ ʜɪᴍ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ɪɴ ᴀ ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴀɴᴅ ᴘᴀᴘᴀ sᴀʏs ʜᴇ ɢᴏᴛ ᴍᴀʟᴏ ɪɴ ʜɪᴍ. ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ changkyun; jiwon; bell...