Elimi Tutabilirsin

13 2 0
                                    

        *Asel*

"Ahhh hayır,olamaz!" Dün akşam camımı açık unutmuşum. Ve sabahın altısında büyük bir karın ağrısı ile uyandım. 5 dk önce hizmetliler den bir ateş ölçer birde ağrı kesici istedim. Şuanda da ateş ölçerle ateşimin kaç çıktığına bakıyorum.

"39 nedir ya?"Gerçekten bu günü mü buldun? Bugün kendime iş bakmaya çıkacaktım. Ah aptal Asel,beyinsiz
Asel. En iyisi kendime nane limon  kaynatıyım.Tam ayağa kalkmıştım ki

"Ahhhh" karnımın ağrısıyla tekrar yatağa attım kendimi. Ayağa bile kalkamıyorum bu aptal ağrı yüzünden. Komidinin üzerindeki ağrı kesicisini ve suyu aldım. Ağrı kesicisini ağzıma atıp ardından su içtim. Şuan en iyi yapabileceğim şey yatıp uyumak. Sanırım 2 saat uyusam karın ağrım geçer. Şuan saat 7 , 2 saat sonraya yani 9 a alarm kurdum. Uyanınca kahvaltı yapıp hemen iş aramaya koyulmam gerek. Neyse ben artık uyuyum. Uyanınca içten görüşürüz.;)
(Yarım saat sonra)

"Asel" diye telaşlı bir ses duydum ve sıçrayarak uyandım. Kafamı kaldırdığımda Ayaz'ın telaşlı bakışını gördüm.

"Asel iyi misin?"

"Evet. Ne oldu? Kötü birşey mi oldu?" Odama kadar girdiğine göre. Sahi ya bu nasıl girdi içeri?

"Yoo. Ben şey için geldim."

"Ne için?" Kafasını kaşıyıp konuşmaya başladı.

"Bana ağrı kesici ile ateş ölçer istediğini söylediler de. Sanırım başka biri ile karıştırdılar. Kusura bakma."

"Doğru ağrı kesici ile ateş ölçeri ben istedim."

"Neyin var?" diyip yanıma yanıma doğru bir adım attı.

"Dün akşam camı açık unutmuşum da biraz karnım ağrıyor biraz da ateşim var ama önemli birşey değil." Yatağın kenarına oturup elini alnıma koyup ateşime baktı.

"Ben hemen bir doktor çağırıyorum." doktor mu? Hayır.

"Hayır. Çağırma. Y-yani gerek yok"

"Nasıl gerek yok? Yanıyorsun sen." Of ya gerek yok işte.

"Ya lütfen çağırma. Gerçekten gerek yok."

"Daha fazla inatçılık istemiyorum. Doktor gelene kadar tek kelime etmek yok."

"Ama..."

"Tıp Asel" heh şimdide çocuk muamelesi yapıyor. Tam oldu. İnşallah doktor iğne yapmaz. Hayır tabiki iğneden korkmuyorum. Aaah kimi kandırıyorsun ki iğneden çok korkuyorum.Ve diretmemin en büyük sebebi de bu. En iyisi susmak. Yani Ayaz'ın dediği gibi "Tıp Asel".
Ayaz bana yaptığı nane limonu bir dikişte içeli 2 dakika olmuştu ki kapı çaldı. Eyvah kapı çaldı. Yani doktor geldi. Sonuç olarak iğne yapacak. Kalbim şuan deli gibi çarpıyor. Off Ayaz çağırmasan olmuyordu demi. Ayaz kapıyı açtı ve doktor içeri girdi. Benim yattığım odaya girince korkum daha da büyüdü.

"Hastamız da buradaymış" yokum ben burada. Bak görünmez oldum.

"Hasta değilim ki ben." 

"Evet doktor bey hastamız bu yaramaz çocuk." dedi Ayaz. İkisi gülüşmeye başladı. Neresi komik bunun anlamadım.

"Tamam o zaman neyin varmış bir bakalım." Neye bakıyorsun hasta değilim dedim ya."Karnın ağrıyor mu?"

"Hayır" he he kesin ağrımıyordur. Şuan karın ağrısından ölüyorsun Asel.

"Peki başın ağrıyor mu?"

"Hayır" Bak bu doğru işte.

" Peki o zaman bi ateşine bakalım." ateş ölçeri bana uzattı. Elindeki ateş ölçeri almadım.

ODUN ODUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin