2. Kde je?

51 3 3
                                    

Gejmr:
Byl den kdy měl Kel0 dojet do Prahy. Byl jsem hrozně natěšený. Konečně uvidím Kela achh anoo 😄.
Hned co jsem vstal udělal jsem si kávu  mezitím co se káva dělala já se šel osprchovat a obléct. Vypil jsem kávu a vzal jsem mobil, peněženku a klíče od auta. Zamkl jsem dveře a rovnou šel k autu, po cestě ze schodů jsem pozdravil sousedku. Když jsem byl u auta nasedl jsem a jel jsem na místo kde jsme byli domluvení s Kelem že se potkáme.

**o 10 min později**

Kelo:
Do Prahy som došiel okolo 5 ráno. Zariadil jsen si veci ktoré som mal a šiel na miesto kde som sa mal stretnúť s Gejmrikem. Dlho sme sa nevideli a tešil som sa. Ach. Nikdy som nepovedal čo k Gejmrovi cítim ale pochybujem že je gay. Alebo bisexual. Zmieril som sa s tým že s ním nebudem. Zamiloval som sa a neviem ako z toho preč. Áno Jawou to vedel. A chcel mu to povedať ale ja ho prosil aby to nepovedal. Bál som sa jeho reakcia. Keď som bol namieste Gejmr tam ešte nebol. Tak som si kúpil kávu a čakal na Gejmra asi po 10 minútach som videl vystúpiť z auta niekoho kto mal na sebe ....... Batman mikinu? Jo tohle určite bude Gejmr 😄. Usmial som sa. Prišiel ku mne a pozdravil. Priateľský sme sa poplácaly po chrbte.

Gejmr:
Když jsem dojel na místo nemohl jsem najít Kela. Pak jsem ho konečně zahlédl. Šel k němu pozdravili jsme se a začali jsme normální konverzaci.

K: Gejmrik?
G: Ano?
K: Kde je?
G: Kdo kde je?
K: No tvoj doge?

Panebože já zapomněl na svého doge... Řekl jsem Kelovi ať nasedne a jeli jsme ke mě domů. Doge už nervózně škrábal na dveře tak jsem ho pustil a šli jsme s ní do parku. Vrátili jsme se ke mě asi o 2 hodiny později. Vzal jsem z auta věci Kela a šli jsme dovnitř.

Asi o 3 hodiny později

Kelo
Oh Gejmrik kde vlastne budem spať? Vidím že Doge si to na gauči obsadil.
Pozrel som sa na jeho spiaceho psa.

Gejmr
No vypadá to že asi semnou bude to vadit? Pousmál jsem se a koukl na něho. On se jen zacervenal a řekl že ne.  Oba jsme vykonali hygienu a šli spát.

Ahhh tak je tu další kapitola snad se líbí neměla jsem moc času psát a tak ale kapitola bude vycházet každý týden v pátek. Enjoy × StroX

❤️Hard Lover❤️ KEJMR [Kel0 and GEJMR FF] ¬.¬Kde žijí příběhy. Začni objevovat