Capitolul 4

754 22 1
                                    

Ai mers spre camera ei și te ai întâlnit cu Dumbledore
Dumbledore:" Y/n poți veni te rog pana în biroul meu?"
Y/n:" Desigur, s a întâmplat ceva?"
Dumbledore :" o sa ți spun când ajungem"
Ati mers spre biroul lui și tu erai puțin speriata pentru ca nu știai ce se întâmplă...
Dumbledore:" Intra te rog"... Ai întrat în biroul profesorului și te ai așezat pe scaun...
Dumbledore:" Voiam sa te anunț ca v a trebui sa împarți camera ta cu altcineva"
Y/n:" Cu cine mai exact?" ai întrebat tu speriata
Dumbledore:" Theo Nott, deoarece au mai ajuns încă 2 elevi și nu mai avem destul dormitoare"
Ai răsuflat ușurată și ai zis:" Desigur domnule profesor Dumbledore... Nu este nici o problemă"
Dumbledore:" te as ruga sa îl anunți și pe el"
Y/n:" bineînțeles"... Ți a dat voie sa ieși din biroul lui și ai mers sa încerci sa vorbești cu Pansy.... Ai ajuns în fata camerei ai și ai bătut la usa..
Y/n:" Pansy sunt eu Y/n"
Pansy:" Nu vreau sa vorbesc cu nimeni" se putea auzi cum plânge... Tu ai folosit o vraja și ai deschis ușa și ea ți a sărit în brate....
Y/n:" Îmi pare rău pentru ce s a întâmplat... Dacă Harry nu ma provoca sa fac asta nu se întâmpla"
Pansy:" y/n, nu sunt supărată pe tine, sunt doar dejamagita de Draco"
Y/n:" și lui ii pare rău"...
Pansy:" De unde știi?"
Y/n:" a venit la mine în camera și și a cerut scuze și m a rugat sa vin sa vorbesc cu tine"
Pansy:" oh"... I ai șters lacrimile și ai vorbit cu ea pentru o ora, după ți ai adus aminte ca trebuie sa ii spui lui Theo ca v a trebui sa stați în aceeasi camera..
Y/n:" Pansy eu trebuie sa plec, dar ne vedem mâine la cursuri"
Pansy:" ok, ai grija de tine, noapte bună"
Y/n:" noapte bună"... Ai ieșit din camera ei și ai mers spre camera lui Theo... Ai bătut la usa da nu a răspuns nimeni, ai deschis ușa iar camera era goala... Poate deja știa ca stați împreună... Ai întrat la tine în camera și ai văzut o valiză lângă pat și ai auzit dusul... După cateva minute tu erai în pat citeai o carte și Theo a ieșit din dus..
Theo:" Bună y/n"
Y/n:" Bună,deci deja ai aflat ca trebuie sa împărțim aceeași camera"
Theo:" da, nu te deranjează ca ți am folosit Baia, nu?"
Y/n:" acum este și baia ta"... Din fericire aveați doua paturi, asa ca dormeati în paturi diferite...după câteva săptămâni totul se petrecea normal... Theo ți a cerut sa fiți împreună și ai acceptat, Draco a reușit sa se mai apropie de tine, adică erați prieteni.... Era sâmbăta dimineața, te ai trezit și l ai văzut pe Theo lângă tine care dormea, l ai pupat pe frunte, te ai îmbrăcat și ai mers sa mănânci.... Te ai întâlnit cu Golden Trio...
Hermione:" bună y/n, nu te am mai văzut de câteva zile, ești bine?" părea destul de îngrijorată, deși știa ca esti împreună cu Theo nu și a dat seama..
Y/n:"oh, mi am petrecut mai mult timp cu Theo"
Ron:" E doar un prieten, asa i?" și te a lovit cu cotul
Y/n:" Dacă nu ți închizi gura acum o sa te fac eu sa nu mai poți rosti nici un cuvânt vreodată" si ți ai îndreptat bagheta către el..
Ron:" ok, gata am înțeles, îmi pare rău"
Y/n:" asa și tu Harry cum mai ești?"..l ai văzut ca nu era atent la voi și ai încercat sa ii distragi atenția de la cartea pe care o citea..
Harry:" sunt bine, mi e doar puțin foame"
Mione:" Păi haideți sa mâncăm".. și ați mers sa mâncați, tu te ai așezat lângă Blaise la masa de la slytherin, iar golden trio la masa de la Gryffindor...
Blaise:" și y/n cum merge cu Theo?"
Y/n:" E foarte bine, ne înțelegem minunat"...atunci ai putut sa vezi cum ochii lui Draco s au ațintit asupra ta, parca Blaise știa ceva și de asta te a întrebat cum merge cu tine și Theo.... După ce ați mâncat te îndreptai spre camera ta și dintr o data cineva te a tras într o camera pe care nu ai mai văzut o pana acum.... Era Draco..
Y/n:" Ce vrei Malfoy?" ai întrebat tu fără sa te uiți în ochii lui
Draco:" te vreau pe tine, y/n"
Y/n:" ești nebun? Din câte îmi aduc eu aminte tu erai împreună cu Pansy"
Draco:" Nu mai suntem împreună"... Atunci tu te ai întors spre el, te ai apropiat de el și....
~to be continued ~

I'm yours forever.. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum