Capitolul 8

570 16 1
                                    

Draco:"minunat m a lăsat singur aici...sa vad cum ies din camera ei acum fără sa ma observe cineva"....Draco a ieșit din camera lui y/n fără sa îl vadă cineva și s a îndreptat spre camera lui....
Pansy:" unde ai fost?"
Draco:" um...am fost în gradina sa ma plimb"
Pansy:" ești sigur?"
Draco:"da"
Pansy:"Dacă zici tu"....draco a plecat în camera lui....
------la Hogsmade -----
Y/n:" hmm, nu știu ce sa ii cumpăr lui Theo"
Hermione:" am o idee, vino cu mine"
Y/n:"ok"....ati întrat într un magazin și Hermione ti arătat o cana pe care puteai sa pui o poza cu cineva și sa scrii un mesaj
Y/n:" uau Mione chiar e foarte frumoasa"... Ai cumpărat o și ați continuat cumpărăturile
Hermione:"Eu zic sa ne despărțim ca să nu vezi ce cadou îți iau și ne întâlnim aici într o ora?"
Y/n:"Bună idee, ne vedem aici într o ora".... V ați despărțit și tu ai întrat în primul magazin pe care l ai văzut, de acolo i ai cumpărat o carte de vrăji lui Hermione și un hanorac pt Ron...
Y/n:" sper sa le placa ce le am cumpărat".... După ce ai cumpărat cadou pt Theo, Hermione, Ron, Harry și Blaise te ai gândit sa ii cumperi ceva și lui Draco...
Y/n:"hmm, ce as putea sa ii cumpăr lui Draco?"... Ai cautat în câteva magazine și nu ai găsit nimic care sa îți placa... Când ai întrat in alt magazin ai văzut un set de tatuaje pt cei mai buni prieteni, l ai cumpărat și i ai mai cumpărat și o brățară în forma de șarpe...
Y/n:" cred ca o sa ii placa astea".... După ce ai terminat cumpărăturile te ai întors în locul unde te ai despărțit de Hermione, ea deja te aștepta acolo...
Y/n:" ma aștepți de mult?"
Hermione:"Nu, abia ce am ajuns"...
Y/n:"putem merge înapoi la Hogwarts acum?"
Hermione:"daa"... V ați întors înapoi spre Hogwarts...
----- La Hogwarts -----
Tu te ai dus spre camera ta, iar Hermione spre camera ei....
Hermione:"y/n așteaptă puțin"
Y/n:" s a întâmplat ceva?"
Hermione:" voiam sa te întreb dacă vrei sa vii la mine în camera sa jucam adevăr și provocare"
Y/n:"da, de ce nu"
Hermione:"ok, te aștept la 21:00"
Y/n:"ok"...te ai întors și ai mers spre camera ta....in camera comuna era doar Draco...arubci când l ai văzut ți ai adus aminte de el...
Y/n:" oh doamne Draco am și uitat de tine"
Draco:"da, mulțumesc y/n ești foarte draguta"
Y/n:" îmi pare super rău Draco"
Draco:"E ok, sa zicem ca te iert de data asta"
Y/n:" ca să mi iau revanșa, poți sa vii la Hermione in camera sa jucam adevăr și provocare"
Draco" de ce nu, la ce ora?"
Y/n:" 21:00"
Draco:"ok, o sa fiu acolo"
Y/n:"ok, pai eu merg la mine în camera sa ma pregătesc"
Draco:"bine, ne vedem acolo"
Y/n:"da"...atunci și a făcut apariția și Pansy
Pansy:"bună y/n"
Y/n:"Bună"... Si ai plecat
Pansy:"ce s a întâmplat cu ea?"
Draco:"pe mine ma întrebi?"
Pansy:"Păi nu tu ai stat azi cu ea?"
Draco:"Pansy ți am spus ca am fost în gradina și m am plimbat"
Pansy:"singur?"
Draco:"da și daca as fi prieten cu ea ce? Este sora ta, nu putem fi mai mult decât prieteni".... Tu ai auzit toată cearta lor și atunci când el a zis asta o lacrima ți s a prelins pe obraz....tu îl iubeai pe Draco, doar ca nu știai cum sa ii spui asta... După o ora în care ai plâns ai încercat sa te pregătești sa mergi la Hermione in camera...dar fără sa vrei ai adormit...Draco a venit la tine sa vadă dacă ești gata și când te a văzut ca dormi, te a învelit te a pupat pe frunte și a plecat....
-----La Hermione in camera-----
Hermione:"Draco știi unde este y/n?"
Draco:"doarme"
Hermione:"oh, ok"
Ron:"sa începem"
Harry:"încep eu, Draco adevăr sau provocare?"
Draco:"provocare"
Harry:" te provoc sa o faci pe y/n sa se îndrăgostească de tine si apoi sa ii spui ca a fost doar o provocare"... După ce Harry a terminat de zis provocarea Hermione i a aruncat o privire foarte ciudata
Draco:"Nu vreau sa fac asta"
Harry:" Nu ai de ales"... Atunci Draco a ieșit din camera nervos și Harry a strigat după el
Harry:" Dacă nu faci asta o sa spun întregii scoli ca ești îndrăgostit de y/n și p folosești pe Pansy doar ca să ajungi la Y/n"
Draco:"nici sa nu îndrăznești sa faci asa ceva"
Harry:" ești sigur?".. Harry s a ridicat și era pregătit sa iasă pe ușa
Draco:"ok, o sa o fac"
Hermione s a apropiat de el și l a întrebat
Mione:"ești sigur ca vrei sa faci asta?"
Draco:"Nu am de ales" Draco a ieșit din camera lui Hermione și se îndrepta spre camera ta...
Y/n:"Ce cauți aici?"
Draco:" vreau sa vorbim"
Y/n:" noi nu avem ce vorbi"
Draco:"pe bune y/n de ce te comporți asa cu mine?"
Y/n/" tu vorbești serios? Vii aici și ma întrebi de ce ma comport asa cu tine când tu știi exact ce ai făcut?"
Draco:" ce am făcut?"
Y/n:" Nu putem fi mai mult decât prieteni"
Draco:"ai auzit...."
Y/n:"da, normal ca am auzit, nu vorbești asa încet cum credeai"
Draco:y/n îmi pare rău, nu am vrut sa zic asta"
Y/n:"Draco m am saturat de scuzele tale, știi foarte bine ca eu încă te iubesc și ca mereu te am iubit, dar tu ai ales o pe Pansy, mereu ea"
Draco:"y/n-"
Y/n: te rog frumos sa ieși din camera mea"
Draco:"y/n te rog-"
Y/n:" AM SPUS SA IEȘI DIN CAMERA MEA"... si Draco a ieșit
~to be continued ~
(nu știu cât de corect gramatical e scris acest capitol, dar sunt destul de obosita...sper sa va placa... Love you all❤️)

I'm yours forever.. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum