YENİ BÖLÜM ALINTISI

268 64 274
                                    

   
Selam darkbluetmr313 ailesi nasılsınız ?

Tarihi untmadan alalım

Ve bide bol yorumlu bir yeni bölüm alıntısı olsun

-----------

      Bazen boşlukta hisseder kendini yalnızlığa alışmışsa bir insan çekip çıkarma çünkü sen her yardım eli uzattığında canı her zamankinden daha bi acıyacak
Senin yapman gereken doğru yolu değil de doğru yönü göstermek bırak doğru yolu kendisi bulsun

Aşağıdan elektrikli süpürge alıp merdivenlerden yukarıya hızlı ve dikkatli çıkmaya çalıştım . Nihayet bir yerime birşey olmadan merdivenleri çıkmayı başardım. Hemen odaya girip elektrikli süpürgenin fişini prize takıp odayı süpürdüm. Süpürme işi bitince  sıra kıyafetlerdeydi , beklemeden hemen işe koyuldum buruşmuş olanları bir kenara , denenmiş olanları  başka bir kenara ve hâlâ yaşar durumda olanları askılıklarına asmak için önüme dizdim . Sırayla iyi olanları hemen dolaba astım . Özenli sıralı düzgün olacak bir şekilde .

Denenmiş kıyafetleri alıp kiri sepetine koydum . Bir kenera ayırmış olduğum buruşmuş kıyafetleri alıp karşı odaya gittim . Off tekrar bir ütü krizi ...

Ütü yapmayı seven bir insan evladı var mı acaba bu dünyada ?

Ütü fişini alıp prize taktım ve işe koyulmaya başladım .

Sonunda kıyafetleri ütülemeyi bitirdim . Şimdi sırada kıyafetleri alıp Emira'nın odasına gitmek vardı . Kıyafetleri alıp odanın yolunu tuttum , odaya girince giyinme dolabına kıyafetleri burruşmayacak şekilde astım . Bir defa etrafımda döndüm eksik birşey var mı diye kontrol ettim , ardından pencereyi kapatmayı unutuğumu farketim . Hemen gidip pencereyi kapattım sonunda o keskin kokuda gitmişti .

İşlerin bitmesi ile bende bitmişti. Annem burda olup görmeli idi yaptıklarımı , gerçi o hiç bir zaman yaptığım temizlikten memnun değildi . Anneler işte her zaman bizim için en iyisini isterler . Bazen aşırıya kaçabiliyordu da tıpkı annemin  zamanla artan  mükemmeliyetçiliği ile her defasında ruhumdan kopardığı çiçekler gibi.

Aslında kimse anlamadı beni . Hoş belki de ben anlatamadım kendimi , ruhumdan koparılan çiçeklere inat bazı ruhlara büyütdüğüm çiçeklerle mutluluğu ekmek istemişşimdir kim bilir ...

------
Evet yeni bölümde aslında Timur'un neden çiçekçi olduğu ortaya çıkıyor biraz

Sizce Timur ne yaşamış olabilir tahminleri alalım spoiler vermeden tabi

Bu arada duygusal geçmişi hatırlatacak şarkı bilenler varsa yazabilir mi bi bölümde mutlaka koyacağım şimdiden teşekkürler

He bu arada kitabımız yükseliyor daha da yükselmesi ve beni şu zorlu günlerimde biraz mutlu etmek için aşağıda bulunan minik sönük ışığa dokunarak yakabilir siniz bunun içinde ayretten teşekkürler

He bide unutmadan yeni okuyucular için beni takip ederseniz ve yeni kurulan ailemize katılırsanız çok teşekkür ederim

Timur ailesi daha büyüyeceğimize eminim yorum yapmayı unutmayın
  

        Sizi seviyorum 🖤

( +18 ) Düşünülmeyen Olasılıklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin