Gök yüzüne aşık olan var mı ? Ben aşığım gökyüzü resimlerini çekmek hobim
Selam herkese nasılsınız ??
Artık kitabın içersine giriyoruz bu bölümlerden sonra Emira Oğuz kim onları da öğrenicez he bir de şu çocuk var X diyelim ona hazırlanıp geliyor biraz uzakta bizden
Karar verdim boş zamanımda DÜŞÜNÜLMEYEN OLASILIKLAR /EMİR SAKLI ANILAR isminde bir kitap daha yazacağım umarım o kitabı da bu kitabı sevdiğiniz gibi sever ve ilgi gösterirsiniz ..
--------------
Gök yüzüne bak eğer hala içine huzur doluyorsa hala bir umut var demektir...
Unutulmayan bir şeyler vardır. Ne olursa olsun unutamadığımız şeyler . Bilinçaltınızda derinlere kilitlediğimiz ya da kilitlediğimizi sandığımız tozlu sandıklarda açılmasını istemediğimiz karanlıklar...
Benim de karanlıklarım var.
Beni her an hapsetmeye isteyen koca karanlıklar...
Canavarlardan korkup yorganın altına saklandığım ya da ne bileyim bu yaşımda bile çıkan şimşeklerden korkmam olsaydı keşke karanlıklarım...
Ben hiç yorganın altına saklanan küçük kız olamadım ya da canavarlardan korkup annesinin eteğini saklanan , babasının kahramanı gibi gören babasının prensesi , pembe düşlere ev sahipliği yapan kız çocuğu .Benim canavarım ailem ...
Ben Nil TİMUR
Aile kavramını öğreten baskıcı insanların bir de ev içi davranışına bakalım
Baba kavramının benim için bana öğrettikleri kadarıyla aklıma kazınan kelime anlamı , ses tonuna dikkat etmeyen gecenin bir vakti bağıran ağıza alınmaz küfürleri ve şiddeti ile evi inleten bir erkek.
Anne , her türlü şiddete boyun eğen üstüne kuma getirilmesin el aleme laf söz olmasın diye şiddeti kendisine reva gören kadın .
Ve en önemlisi abi ...
Abi babasından gördüklerini annesine ve kendinden yaşça küçük kardeşine - bana - uygulayan onlar ve verdikleri tavizler sayesinde kendini ve erkek ırkını üstün gören - sözde abi olan - bir erkek çocuğu .
Toplumda yer edinmiş bencil bireylerden oluşmuştu benim ailem .
Zamanla güçlü olmayı öğrendim tek başıma mücadele etmeyi ve dahası yaşamayı öğrendim.
Unutulmayan karanlıkların yanı sıra unutulmak istenmeyen karanlıklarda var hayatımda .
Ne kadar yüzünü hatırlayamazsamda o çocuğun , hatırımda kalan güzel birkaç şey var unutmadığım.
Kollarına kaşık kaşık içtiğim güven var mesela dahası hisler unutulmaz koku unutulmaz ben de unutmadım.Ne kollarında bulduğum ilk ve tek güveni , ne gülümsediğinde kısılan gözlerine ahenk katan çocuksu kahkahalarında sakladığı baharları , ne kalbimin hissettiği depremlerle birlikte karnımın içinde çoşan kelebekleri , ne de ondan başka kimseye yakışacağını düşünmediğim kendine has misk kokusunu unutmadım.
Gözlerimi kapatığımdan beri kaç saat geçti bilmiyorum . Gözlerimi açtığımda yine karartı vardı hafızamda geriye kalan .
Uyandım bir kez daha . Onu görmek için uyuduğum uykudan ne olduğu belirsiz karartıları görerek bu defa .
Bu defa çok sesiz ev üst katta ki komşularımızın afacan çocuklarının sesi bile yok , sanki hissetmişler gibi baş başa bırakmışlar düşüncelerle beni .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( +18 ) Düşünülmeyen Olasılıklar
General FictionÇoğu kişi kendini tanıtarak başlar hayat hikayesini yazmaya. Peki ya ben nasıl başlamalıyım? Direk olarak kendimi tanıtmalı ve rutin bir günümü mü anlatayım? Hayır. Sadece kendimi anlatmalıyım. Bu benim hikayem ve benim yaşanmışlığım. Kuralları boş...