1 часть

1 0 0
                                    

Перед початком
Був сонячний день літа ми собираємся на ставок і навчався землетрус по десяти бальної системи він був три бали тобто незначний вплив на наший відпочинок із собою ми брали шашлики напітки і там по мелочам полотенці і т.д.
В десять утра того ж ранку знову був землетрус тільки вже п'ять бали. І тоді ми задумалися, а що тут відбувається? Але ніхто не знав. Ми рішили забути цей момент і пішли на ставок. Нам було там весело провести час, але вже вечеріло і нам треба було їти додому бо дома теж є справи. Коли ми прийшли додому вже була дев'ятнадцять тридцять і натому моменті ми розійшлися. В цю ніч був знову землетрус вже шість балів і нам вже було трохи страшно сидіти в дома ми вийшли на вулиці і там досипали до ранку.
День 1 "Шо тут відбувається?!
Ми прокинулися поснідали і далі кожен робив свої справи я лічно пішов до подруги провідати її і поспитати про те що був в ночі можливо вона знає. Коли ішов до неї бачив як люди розбирали завали одного із будинку добре що він на той час був пустий, але все-таки жалко будинка.
Даня:Аліна виходь є розговор.
Вона відразу вийшла
Аліна:Ну що ти хотів в таку рань?
Хоть вже і було дев'ять годин для неї то іще рано.
Даня:Я хотів поспитати як ти думаєш що тут відбувається за один день три землетруси.
І тут знову землетрус він був сильним аж стояти було тяжко.
Аліна:Вже чотирі за два дні що відбувається не знаю, але знаю те що такого ніколи не було і так часто.
Даня:Я теж не пам'ятаю. Ти будеш зараз іти іграти до Владіка?
Аліна:Я да буду ти поки почекай я зара сходю в магазин за морожином і підемо.
Пройшло десять хвилин
І знову землетрус тільки вже з последствіями на середині моста появилась тріщина і там знаходиться було вже небезпечно. І тут я замітив що в річці стало меншати води і я зрозумів що треба з моста уйти і подивитися з боку що буде далі.
Тим часом ішла Аліна правда на іншій стороні від мене.
Даня: Аліна не біжи по мосту там він тріснув.
Вона почула і отвітила "добре"
І як тільки вона стала на міст він розділився і висів над прірвою яка ставала дедалі більшою.
Аліна:ДАНЯ що мені зараз робити мені треба попасти додому.
Даня:Стрибай поки є час.
Вона боялася і зрештою рішила стрибнути...
Вона не застрибнула на міст, але змогла за нього зацепитися.
Аліна:ДАНЯ ДОПОМОГИ!!!!!!
І тут в нього стояв вибів.

ПрірваWhere stories live. Discover now