9 часть

0 0 0
                                    

9 часть!
Настя: Він був мені спас жизнь тепер і ми повинні йому допомогти все ж таки це ми зараз виноваті.
Владік: Да і я піду по ліки незнаю що треба воже ти знаєш?
Настя: Ну моя мама працювала в лікарні і потрібно ібупрофен і треба якось відновити його рівень крові і рану зашити цим я займусь правда так переломи і їх потрібно оглянути ну у нас немає часу.
Владік: Я зрозумів добре беру все що є надіюсь вистачить.
Владік пішов до най близької апкети яку знайшов в інтернеті.
Всі інші дивилися за станом здоров'я Дані щоб не стало гірше.
Настя: Я не можу начинаю зашивати і кровь починає текти і її зупинити не можу.
Аліна: Даня вже втратив багато крові ну всі іще живий сердце б'є.
Настя: Не хотіла це говорити ну прийдеться мені треба трубка із голкою.
Ярік: Навіщо?
Настя: Буду пробувати переливати кровь незнаю яка в нього група ну думаю все норм буде.
Аліна пішла шукати трубку із голкою голка у них була, а вот із трубкою проблема.
Тим часом в Владіка.
Владік: Залишилося п'ять кілометрів і я в аптеці.
Всіх остальних.
Аліна: Я щось знайшла!
Настя: Ну це не те що треба, але попробувати можна вдруг вийде.
Настя майже зашила рани ну крові витекло багато і Дані вже було дуже погано.
Аліна: У нього 40.2 це конец.
Настя: Нет я так це не залишу.
Вона пробиває собі руку іглой і так же Дані починає переливати кровь.
Настя: Це таке странно чуство коли не розумієш що тут відбувається.
Аліна: Дивись потекло Даня жить буде.
Настя: Я сказати не можу.
Ярік: Народ нам капец я був на вулиці мене помітив ведмідь і він вже біжить сюди!
І справді ведмідь біг і швидко.
Аліна: Ти нормальний? Так бистро підпераємо вхідні двері і біжемо сюди хотя ні на гору там ми будемо в безпеці.
Настя: А я як мені не можна рухатися взагалі я можу тільки все зіпсувати.
Аліна: Блін тоді треба якось придумати.
Ярік: Давайте я буду на горі, а ви тихо будете сидіти.
Настя: Добре.
І в цей час прибіг ведмідь і почав ломати двері йому це вдалося зробити без зусиль Ярік встиг залізти наверх інші сиділи в кімнаті тихо.
Настя: Пошепки. Ну ми застрягли.
Аліна: Пошепки. Та вообще навіщо було іти на вулицю дурненьке створіння.
Настя: Пошепки. Є трохи ладно сидемо тихо.
У Владіка справи були кращі він вже доходив до аптеки залишалося зовсім трохи.
Прошло трохи часу Владік іде вже назад, а у них ліг спати ведмідь в будинку, а цьогоб і ні.
Настя: Там щось так тихо і нехай може уйшов ведмідь.
Аліна: Або сидить в засаді.
Настя: Це тоже як варіант. Владіка вже години дві немає невже так далеко аптека що він так довго лазить.
Аліна: Не можу сказати.
І тут Даня проходе в сознаніє і починає кричати.
Даня: А що тут твориться цього мені так больно, ай я встати не можу.
Настя: Тихо будь!
А вже було пізно ведмідь прокинувся і Ярик не зміг нічого зробити бо ведмідь не звертав на нього увагу.
Аліна: Даня блін молодець тепер на всім трьом капец.
Настя: Ні не капец Даня вже прокинувся можна спускатися в тайник і там чекати.
Даня: Що тут вообще твориться.
Настя: Часу немає на балачки.
Настя витягнула з рук трубки із голкою і Настя з Аліною понесли Даню в тайник спускатися було тяжко, але Насті злізла взяла Даню і посадила там на стільцик.
Аліна начала спускатися і тут ведмідь зайшов кімнату ледве встигла закрити тайник із середини.
Аліна: Тепер треба чекати Владіка на порятунок.
Даня: А можна тепер пояснити що тут відбувається?
Настя: Да.
Настя розповідає все що сталося він в шоці думає що все це сон, але нажаль це реально так відбувається.
Даня: І як я після такого іще живий?
Аліна: Імунітету кажи спасибі в тебе така температура була кстаті треба перевіряти зараз.
Ну знаєш могло бути і краще 39.4.
Даня: Хм круто, а раніше було?
Настя: 40.2.
Даня: Все понятно блін це виходе що я не зможу тепер ходити?
Настя: Получається так.
Даня: Як тепер буде цікаво.
Тим часом Владік вже прийшов додому і був не дуже радий таким гостям.
Владік: Твою мать ти що тут забув і Владік почав стріляти, а ведмідь нічого не відчував. Ну давай здихай ти тварь.
Ведмідь накинувся на Владіка вже був готовий відкусити йому глотку так як із ззаду Ярик дробовіком вдарив по голові і так нескілько разів ведмідь впав і вмер.
Владік: Ярік ти міг герой!
А де інші?
Ярік: Вони заховалися в тайнику із Данею.
Владік: Ну ідемо до них.
Відкрили їм тайник, а там всі сидять Владік допоміг Дані вилезти бо Даня сам не міг і вони всі сіли за стіл.
Владік: Як оказалось те що я купив воно не дороже лише третину потратив дивіться все що треба чи ні.
Настя: Так Владік да тут все що потрібне Даня тепер терпи будемо наводить красоту.
Після всіх процедур Даня почував себе краще температура почала спадати як і біль, але ходити він не міг і це нова проблема.
Настя: Дані потрібен час на востановленіє ну в нас цього часу багато немає і треба рішати найти якийсь транспорт чи іще залишатися тут в цьому будинку других варіантів я не бачу більше.
Даня: Голосуємо!

ПрірваWhere stories live. Discover now