Ma duc sa deschid usa si deodata...Rebeca imi sare in brate.
R:-Ce dor mi-a fost de tine vaco! spune ea pupandu-ma in continuu pe obraz.
E:-Si mie! am stat vreo 2 minute imbratisate.
R:-Aaa...Em, cred ca ai uiatat sa imi prezinti pe cineva,spune ea uitandu-se la Jackob.
E:-Aaa,da...Rebeca el este Jackob,fratele lui Derec, Jackob ea este cea mai buna prietena a mea Rebeca.El se apropie de ea, ii ia mana si i-o saruta apoi se uita la ea foarte pervers.
E:-Haide! intra, noi tocmai vroiam sa ne uitam la un film.
R:-Ce gen?
E:-Comedie.
R:-Serios? haide sa ne uitam la unul horror!
J:-Asta am zis si eu! spune asezandu-si mainile in sold,in timp ce Rebeca ii zambea.
Ce naiba?! S-au indragostit unul de altul?Este de mirare la ce bine arata Jackob. Nu pot sa cred ca am zis asta !
R:-Deci, voi ce faceti la Em acasa?spune ea ridicand din spranceana si razand. Stiu ce ii trece in acel moment prin cap..are o minte perversa.
D:-Pai, cineva...Derec nu apuca sa vorbesca si Jackob il intrerupe.
J:-Cineva ne-a dat foc la casa.
R:-O..nu, cine ar face asa ceva?
J:-Dusmanii.
R:- Cred si eu ca ai dusmani, la ce bine arati,spune ea ridicand din spranceana.
J:-Vezi ca stii papusa?!
Am dat drumul la film , eu stateam cu Derec imbratisati, iar ceilalti doi se tot pipaiau,putin cam ciudat...
Mda,ne uitam la un film horror,mie ni imi prea plac filmele acestea deoarece visez urat noaptea.Am stat la film pana la ora 02:00,partea buna este ca suntem in vacanta.
R:-Eu va las, mi-e somn,ma duc acasa la culcare ca am avut un zbor lung.
E:-Poti ramane in acesata noapte aici.
R:-Serios?Esti cea mai tare prietena!
D:-Stiu!Spune el uitandu-se la mine, ma duc si il iau in brate.
R:-Deci? Unde dorm?
E:-In cusca cainelui!
R:-Esti o vaca ! spune ea razand.
E:-Cu mine, iar baietii in sufragerie, dulapul stii unde este ca sa te schimbi, alte intrebari?
R:-Pot sa fac schimb cu Derec? spune ea facand ochii de catelus plouat.
E:-Nu! spun facand ochii mari.
R:-Ok..spune in timp ce lasa capul in jos.
* * *
Ma trezesc, ma uit la ceas si este 04:24, Rebeca nu este langa mine in pat, imi iau telefonul si ma uit jos, sa vad daca a cazut din pat..ca de obicei...nu era acolo, ma ridic si ma duc la bucatarie sa imi iau un pahar cu apa. Ma duc in sufragerie si acolo nu era nimeni Ce naiba?! Cand ma intorc Derec era in spatele meu.
E:-Ce m-ai speriat!
D:- Ce faci la ora asta?
E:-Mi-e sete , spun ridicand paharul cu apa. Ai vazut-o pe Rebeca?
D:-Nu, tu l-ai vazut pe Jackob?
E:-Nu...spun eu zambind.
D:-Ce zapaciti!
Derec imi ia paharul cu apa si mi-l pune pe cea mai apropiata masa.
E:-Ce faci cu apa mea?
Derec ma ia in brate si ma saruta.Ma ridica si ma lipeste de perete, eu sunt nevoita sa imi incolacesc picioarele in jurul soldurilor lui . Ma ia in prate stil mireasa si ma duce la mine in camera,ma tranteste in pat apoi se pune si el peste mine, incepe sa ma sarute pe fiecare particica din corp, apoi in da bluza de pijama jos ramanand goala, noroc ca era putin intuneric, cred ca eram rosie ca racul la fata.
* * *
Dimineata ma trezesc si Derec ma tinea in brate,eram gola, dar si el la fel Cacat! Ma imbrac si ma duc la bucatarie.Acolo erau Rebeca care avea doar un halat pe ea si Jackob doar cu niste boxeri, amandoi isi beau cafeaua.
E:-Neata! Jackob, apreciez ca nu mai esti gol-golut, spun razand.
R:-Daca il vedeai azi-noapte...mama-mama! spune ea muscandu-se de buza si uitandu-se la el.
De odata Derec vine pe la spatele meu si ma ia in brate .
D:-Neata!
E:-Neata iubi!
Ma intoarce cu fata spre el si ma saruta.
E:-Care este primul la baie? spun uitandu-ma la Jackob
R:-Eu cu Jackob primii. Ma uit la ea di imi dau ochii peste cap.
D:-Vrei clatite?
E:- Miamm, doar daca sunt cu nutella.
D:-Gata sefa! Cum ai dormit?
E:- Bine..
Aceasta a fot cea mai reusita seara cu un baiat. Am mai avut un iubit, dar s-a culcat cu mine doar pentru un pariu...dragut..nu?
Stateam pe scaun si de odata de afara se aud....
Buna! Capitolul 11 este gata! Sper sa va placa! Un vot! Scuze pentru unele greseli! Pupp :*
CITEȘTI
O pustoaica si un vampir.
VampireEste vorba despre o fata Emili care se indragosteste de un vampir pe nume Derek mai mult nu zic va las sa cititi.