Derec a plecat la bucatarie sa gateasca micul dejun ,iar eu am plecat la baie sa fac un dus.
Emili:-Jackob,mai ai treaba acolo?Vad ca nu raspunde nimeni si bat in usa,am vazut ca nu raspunde nimeni,m-am hotarat sa intru.
Cand deschid usa Jackob era gol golut in fata oglinzii,cand l-am vazut m-am intors repede cu spatele la el.
Jackob:-Nu-ti place ce vezi de te-ai intors cu spatele,draga?
E:-Am crezut ca nu-i nimeni aici, de ce nu ai raspuns cand am batut si strigat la usa?
J:-Ai batut la usa? spune el razand.
Inchid usa trantind-o si zic:
E:-Esti un magar!iesi afara imediat, ca vreau si eu sa fac baie!
Doamnee, sper ca nu o sa faca in fiecare dimineata asa cat o sa stea aici.
El deschide usa si iese afara din baie tot gol.
E:-Te rog sa umbli imbracat la mine in casa!
J:-Nu tu ai zis sa ies imediat? Ok, papusa!
Imi dau ochii peste cap si intru in baie inchizand usa .
Imi termin dusul si imi invelesc corpul cu un prosop roz si pufos.Ma duc la mine in camera ca sa ma schimb dar Derec era acolo.Cand m-a vazut,se uita uimit la mine.
E:-Ce faci aici?spun zambind.
D:-Aaa...pai, am venit sa iti spun ca micul dejun este gata.
E:-Ok, ma imbrac si vin.Apoi imi intorc capul spre usa in semn sa plece.
Ma imbrac in niste pantaloni scurti de un albastru deschis,un tricou rosu si lenjeria intima de culoare neagra,iar parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat.
***
Ma pun la masa si vad in fata mea o farmurie cu omleta si cu multa salata pe langa ea.
E:-Arata minunat!spun gustand din omleta.
D:-Multumesc iubita, ar trebui sa te obisnuiesti cat stau aici!Ma apropii de el si il sarut.
J:-Serios? nu va puteti abtine?luati-va o camera porumbeilor! apropo, imi place culoarea rosu, se uita la mine.
E:-Macar eu port haine! Ii spun ridicand din spranceana.
D:-Ce? spune el si se uita urat la mine si Jackob.
Am vrut sa zic ceva dar Jackob ma intrerupe.
J:-Nu este nimic grav,stai calm frate! spune el razand .
***
Am terminat de mancat si ne-am pus pe canapeaua din sufragerie.
E:-Ce ziceti de un film?
D:-Eu vreau unul de dragoste!
J:-Eu horror!
E:-Bine, ne uitam la unul de comedie,spun razand.
Ma cuibaresc la pieptul lui Derec si cand sa dau drumul la film se aude un ciocanit la usa.
J:-Cred ca nu ar trebui sa deschizi!
Ma duc sa deschid usa si deodata....
Acesta este si capitolul 10.Sper sa va placa.Un vot nu strica!:D Scuze pentru unele greseli. Deja am facut si capitolul 11, o sa il pun cand o sa am timp. Va pupp. :*
CITEȘTI
O pustoaica si un vampir.
VampireEste vorba despre o fata Emili care se indragosteste de un vampir pe nume Derek mai mult nu zic va las sa cititi.