Ma trezesc in camera mea ,pe patul meu iar capul ma durea foarte tare.
Rebeka era asezata pe fotoliul din coltul camerei.
R:-Cat ma bucur ca esti bine! Esti o proasta! M-ai speriat de moarte! spune ea zambind si luandu-ma in brate si pupandu-ma pe frunte. Esti bine?
E:- Da, doar ma doare putin capul...ce s-a intamplat? spun ridicandu-ma in fund.
R:-Nu-ti mai aduci aminte cand oamenii aceia ne-au atacat?
E:-Ba da..O nu! spun speriata.
R:- Ce ai patit?
E:- Unde este...?
R:-Derek ? face curatenie cu Jackob prin casa. Am crezut ca il pierd Em...spune incepand sa planga.
E:-Tu ai vazut ce este?
R:- Si ce daca ? Eu il iubesc,asta conteaza.
La spusele ei am lasat capul jos, nici nu stiu cum sa vorbesc cu Derek ...este un vampir,un monstru,puteam sa mor din cauza lui azi-dimineata...dar Rebeka are dreptate, il iubesc prea mult ca sa ne desparta asta.
E:-Tu cum ai procedat cu Jackob?
R:-Pai eu...
Rebeka nici nu incepuse sa vorbeasca ca Derek bate in usa.
Cand l-am vazut nici nu stiam cum sa reactionez,ce sa fac...
R:- Haide intra,eu oricum vroiam sa vin sa vorbesc cu Jackob.
Ma uitam foarte incruntata la ea, acum ce fac singura cu Derek? Nici macar nu stiu ce sa ii zic. Am observat ca nu are nicio vanataie acolo unde sangera sau macar o zgarietura.
D:- Esti bine? spune el punandu-se pe pat langa mine si pupandu-ma pe frunte.
E:- Ce esti?
La auzul acestor cuvinte ,Derek a oftat lung.
D:- Vampir sunt, urma sa iti spun, dar nu gaseam momentul Em, imi era frica sa te sperii de mine si sa fugi.
E:-Unde iti sunt ranile?
D:- S-au vindecat, acesta este una din calitatile pe care le au vampirii.
E:-Cine erau tipii aia si despre ce vorbeau? Acum 85 de ani Derek? Cati ani ai? spun putin rastindu-ma la el si lacrimile imi curgeau pe obraz.
D:- Te rog sa nu plangi, o sa iti spun dar acum nu este momentul Em.
E:- Ok. Spun eu ,iar el imi stergea lacrimile.
Ma ia in brate si imi sopteste la ureche:"Te iubesc si nu o sa renunt niciodata la tine!" .
E:- Si eu te iubesc! Il apuc de maxilar si il sarut .
D:- Asa mai vii de acasa! iar un chicot se aude de la mine. Domnisoara Martin, sunteti de acord sa iesiti cu mine vineri seara ?
E:-Cu o conditie.
D:-Orice!
E:- Sa-mi spui despre vampiri.
D:-De acord!
Buna! Acesta este si capitolul 13. Astept parerile voastre chiar daca sunt bune sau rele.Pupp. :*
CITEȘTI
O pustoaica si un vampir.
VampireEste vorba despre o fata Emili care se indragosteste de un vampir pe nume Derek mai mult nu zic va las sa cititi.