Urmatoarea dimineata la scoala...
Ma duc pana la dulapul meu sa imi iau un puf de par sa imi prind parul .Dar la usa de la intrare in scoala era un baiat care ma privea insistent.Ma duc la cantina unde il vad pe Derec .Ma duc repede spre el, iar vaca de Caroline din "greseala"scapa tava de mancare pe mine.
Emili:-Esti o proasta! Nu vezi pe unde mergi?
Caroline:-Upss...spune ea plecand razand.
Derec vine repede la mine sa ma ajute sa ma sterg de sosul de la paste.
E:-Ce idioata!
D:-O sa vada ea! spune el nervos.
E:- Eu ma duc acasa, vorbim la urmatoarea pauza!
D:- Ok...
Apoi ma saruta scurt.
Plec repede de la scoala. In spatele meu se aude niste pasi. Oare cine o fi?Ma intorc si il vad pe tipul care era la scoala si se uita insistent la mine.
Baiatul necunoscut:-Deci tu esti fata! Eu nu ii raspund . Nu vrei sa vorbesti cu mine?
E:-Cine esti?De ce ma urmaresti? spun putin speriata.
Baiatul necunoscut se uita la mine si zambeste in coltul gurii.
Baiatul nec:- Ne mai vedem...apoi el pleaca.
Ajung acasa si ma schimb repede de maieul murdar si iau pe mine un tricou rosu.
Ajung la scoala si nu vad pe nimeni pe holuri, asta insemnand ca s-a sunat.Ma duc repede si imi iau cartile din dulap si ma duc la ora.
Profesorul:-Domnisoara Martin, ati cam intarziat, iar nu v-a sunat ceasul?
E:- Imi cer scuze, nu se va mai intampla!
El face semn sa trec in banca.Ma uit pe geam si baiatul necunoscut era acolo si se uita la mine.
IMLE : Cine naiba mai e si asta si ce tot vrea de la mine?
In pauza ma duc la Derec si il intreb de acel baiat.
D:- Cum arata?
E:- Pai...avea parul saten, cam cat mine de inalt...
D:- Aha...spune el putin pe ganduri.Decii...ce faci dupa ore?
E:-Pfff... trebuie sa ma duc cu Caroline la mall sa isi cumpere pantofi.
D:- Atunci alta data...
Imi ia capul in palme si ma saruta senzual.
Dupa terminarea orelor...
Plec cu Caroline la mall, intram intr-un magazin si eu ma pun pe o banca si astept pana isi gaseste pantofi.
Baiatul necunoscut trecuse prin fata magazinului si se uita la mine si zambeste. Ma ridic repede ca sa ma duc la el sa-l intreb cum il cheama si disparu.
Seara ma pun in pat sa ma culc si Derec era la geam
E:-Ce faci aici,la ora asta?Intra!
Intra in camera pe geam ...
D:-Am venit sa iti spun noapte buna!
Ma ridic din pat , imi pun mainile in gurul gatului lui si ii zic:
E:-Noapte buna si tie!Apoi il sarut.
Ma pun in pat sa ma culc dar el se pune langa mine si ma ia in brate.Dupa scurt timp am adormit amandoi.
Atat pentru azi! Scuze pentru unele greseli. Sper ca va placut pana aici.Cine credeti ca este baiatul necunoscut?
CITEȘTI
O pustoaica si un vampir.
WampiryEste vorba despre o fata Emili care se indragosteste de un vampir pe nume Derek mai mult nu zic va las sa cititi.