𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇
-𝙷𝚊𝚕𝚏 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚛𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚝𝚛𝚒𝚘 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎, 𝙽𝚎𝚟𝚒𝚕𝚕𝚎, 𝙶𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚞𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚚𝚞𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚘𝚗 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝙽𝚎𝚟𝚒𝚕𝚕𝚎 𝚜𝚊𝚢 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎.
"𝑌/𝑛?"
"𝑌𝑒𝑠 𝑁𝑒𝑣𝑖𝑙𝑙𝑒?"
"𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑖𝑛𝑛𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑇𝑟𝑒𝑣𝑜𝑟?"
" 𝑁𝑜 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑙"
"𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠 𝑌/𝑛"
"𝑁𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚 𝑛𝑒𝑣"
-𝙶𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝙽𝚎𝚟𝚒𝚕𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚞𝚗𝚊 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚃𝚛𝚎𝚟𝚘𝚛 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜. 𝙶𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔.
.
𝖯𝗈𝗏:𝗅𝗎𝗇𝖺
.
-𝙽𝚎𝚟𝚒𝚕𝚕𝚎 𝚒𝚜 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚞𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎, 𝚑𝚊𝚛𝚛𝚢,𝚁𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚊 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚊𝚕 𝚒𝚗 𝚈/𝚗'𝚜 𝚜𝚎𝚊𝚝. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚗𝚘𝚘𝚙 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚗𝚝𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚒𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚒𝚝 𝚜𝚘...𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚗𝚘𝚘𝚙. 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝟽𝚝𝚑 𝚙𝚊𝚐𝚎. 𝙸𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍 " 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘯 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘰, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘰𝘯 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵𝘴" 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝙽𝚎𝚟𝚒𝚕𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚋𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚘 𝙸 𝚍𝚛𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚃𝚛𝚎𝚟𝚘𝚛.
.
𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇
.
-𝙰𝚜 𝙸'𝚖 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚎 𝚃𝚛𝚎𝚟𝚘𝚛 𝙸 𝚜𝚙𝚘𝚝...𝙃𝙞𝙢. 𝚆𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚊𝚍 𝚒𝚏 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙃𝙞𝙢 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚃𝚛𝚎𝚟𝚘𝚛...𝚢𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚎𝚝 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙃𝙞𝙢 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 '𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜'.
"𝐻𝑒𝑦 𝑚𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑁𝑒𝑣𝑖𝑙𝑙𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑎𝑑 𝑇𝑟𝑒𝑣𝑜𝑟?"
-𝙃𝙚 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜.
"𝑁𝑜 𝐿/𝑛 , 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚𝑠 𝑑𝑖𝑠𝑔𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑡"
-𝙃𝙚 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙃𝙞𝙨 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚜, 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚜𝚌𝚊𝚙𝚎 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝.
"𝑆𝑡𝑜𝑝 𝑖𝑡, 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠!"
-𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝙸 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚞𝚙...𝙃𝙚 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚜 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙃𝙞𝙨 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐.
" 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝐸𝑉𝐸𝑅 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝐿/𝑛 𝐼'𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑒--"
-𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝙃𝙞𝙨 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙃𝙚 𝚂𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎.
"𝐺𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝐿/𝑛, 𝑤𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑜𝑛"
-𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚒𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗...𝚍𝚘 𝙸 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙃𝙞𝙢...𝚗𝚘 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙸'𝚖 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚕𝚕 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝.
"𝑌/𝑛 𝐼 𝑠𝑎𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦, 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘?"
"𝑂ℎ 𝐼'𝑚 𝑓𝑖𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦"
-𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚘 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢.
.
.
.
.
.
.
.
Yay already four chapters in how are we enjoying the book so far!🍏
(𝖾𝖽𝗂𝗍𝖾𝖽)
YOU ARE READING
🌙Moon🌙🍏{DracoMalfoyxReader}🍏
Fanfiction"Everyone wants to be someone's sun to light up someone's life, But why not someone's moon, to brighten in the darkest hour?" . . . She was a moon child, as mysterious as the night. Never one to show the world How beautiful was her light. So she t...