🍏𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 6: T͜͡h͜͡e͜͡ f͜͡i͜͡g͜͡u͜͡r͜͡e͜͡

79 2 1
                                    

𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇

-𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝙲𝚎𝚍𝚛𝚒𝚌 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚖. 𝙳𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚋𝚘𝚛𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔.
"𝑆𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑚𝑎𝑦 𝑛𝑜𝑤 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑜𝑛 𝑟𝑜𝑜𝑚𝑠"
-𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚘𝚗 𝚛𝚘𝚘𝚖𝚜.𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚕𝚕𝚘𝚠. 𝙸 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚊𝚕. 𝙸'𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚝 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚒𝚝... 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝙳𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚐𝚛𝚒𝚍.
.
.
.
*ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ*
.
.
.
-𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚝𝚜. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗... 𝙸'𝚟𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎.
.
𝖯𝗈𝗏:𝖣𝗋𝖺𝖼𝗈
.
-𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚖𝚒𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕 𝚊𝚜 𝙸 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙, 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚊𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚊𝚜𝚎𝚕𝚋𝚎𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚛𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊 𝚌𝚊𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚊𝚛...[𝚙𝚊𝚝𝚑𝚎𝚝𝚒𝚌 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚢𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍!] 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚕𝚕𝚘𝚠 𝙸 𝚛𝚞𝚋 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝚒𝚝𝚜 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕. 𝙸 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚠𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚓𝚞𝚖𝚙 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚋𝚞𝚜𝚑. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚘𝚠 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕. 𝙸 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚍𝚘𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸'𝚖 𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
.
.
.
*ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ*
.
.
.
𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇
-𝙸 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝟷𝟸:𝟹𝟶. 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚙𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚘𝚗 𝚛𝚘𝚘𝚖.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ahh yes another chapter another curious draco🍏
(edited)

🌙Moon🌙🍏{DracoMalfoyxReader}🍏Where stories live. Discover now