𝖯𝗈𝗏: 𝖢𝖾𝖽𝖽𝗋𝗂𝖼
"𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑛, 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑖𝑡'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑒𝑎𝑠𝑦"
"𝑌/𝑛 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑎𝑠𝑦, 𝑆ℎ𝑒'𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙"
"𝑊𝑎𝑖𝑡, 𝐷𝑖𝑔𝑔𝑜𝑟𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑙𝑢𝑠𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎...𝑔𝑖𝑟𝑙?"
"𝑆ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙, 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑌/𝑛, 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑦'𝑘𝑛𝑜𝑤"
"𝑁𝑜 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑚𝑎𝑛, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑜 𝑛𝑜𝑤, 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔"
"𝑊𝐻𝐴𝑇 𝑜ℎ 𝑢𝑚, 𝑦𝑒𝑎ℎ 𝑜𝑘 𝑏𝑦𝑒!"
-𝙸 𝚍𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚈/𝚗. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎, 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚋𝚕𝚎𝚝, 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚒𝚖𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚑𝚎𝚛. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛. 𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.
"𝑂ℎ ℎ𝑒𝑦, 𝐶𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑒!"
"𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑌/𝑛"
"𝐼𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝐶𝑒𝑑𝑑𝑟𝑖𝑐, ℎ𝑒𝑦 𝑢𝑚 𝐼 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑖'𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟"
"𝑂ℎ 𝑜𝑘 𝑏𝑦𝑒 𝑌/𝑛"
-𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝚂𝚑𝚒𝚝 𝙲𝚎𝚍𝚛𝚒𝚌 𝚐𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛!
"𝑊𝑎𝑖𝑡, 𝑌/𝑛!"
-𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚖𝚎.
"𝑌𝑒𝑠 𝐶𝑒𝑑𝑑𝑟𝑖𝑐 "
"𝑊𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑜𝑖𝑛 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟𝑛𝑜𝑜𝑛?"
"𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝐶𝑒𝑑 "
"𝐺𝑟𝑒𝑎𝑡, 𝑚𝑒𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛"
-𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚎𝚜. 𝙸 𝚎𝚜𝚌𝚊𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍𝚎𝚍 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜. 𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚀𝚞𝚒𝚍𝚍𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎.
.
*Tɪᴍᴇ sᴋɪᴘ*
.
𝖯𝗈𝗏:𝖸/𝗇
-𝙲𝚎𝚍𝚍𝚛𝚒𝚌 𝚍𝚒𝚐𝚐𝚘𝚛𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖...𝚠𝚘𝚠, 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚗𝚗𝚢. 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑, 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚒𝚟𝚒𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚖𝚛𝚜.𝚝𝚛𝚎𝚕𝚊𝚠𝚗𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜...𝚘𝚔 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚊 𝚏𝚞𝚗 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢. 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚖𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢. 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚢 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝗛𝗶𝗺 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚛𝚜.𝚝𝚛𝚎𝚕𝚊𝚠𝚗𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊 𝚒𝚗-𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚞𝚜.
"𝑊ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝐿/𝑛, 𝑢𝑝𝑠𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑛𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑒?"
"𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑜𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡, 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑔𝑜 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔"
"𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝 𝐿/---"
"𝑁𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢, 𝑦𝑒𝑠 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘"
-𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚛𝚊𝚗𝚔 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚞𝚙𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚞𝚜.
"𝑌𝑒𝑠 𝑦𝑒𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑚𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑛𝑜𝑤, 𝑠𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑐𝑢𝑝𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑛𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠"
-𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚌𝚞𝚙𝚜. 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚜𝚞𝚕𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚘𝚠 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚎𝚊 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚛𝚜.𝚝𝚛𝚕𝚊𝚠𝚗𝚎𝚢.
"𝑁𝑜𝑤 𝑓𝑙𝑖𝑝 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑠𝑒𝑚𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑛𝑒𝑟𝑠 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠!"
-𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝙵𝚕𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜.
"𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑝𝑎𝑔𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑟𝑟𝑖𝑐𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑜𝑛?"
"𝐴𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐼 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑚𝑚?"
"𝐺𝑜𝑑 𝑑𝑎𝑚𝑛 𝑖𝑡 𝐿/𝑛, 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 𝐼 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑖𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠...𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑤 𝑖𝑡 𝑢𝑝!"
-𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑
"𝐼𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑑𝑒𝑝𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑝𝑒 𝑖𝑡 𝑖𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑎𝑠𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ"
"𝑂𝑘?"
"𝐹𝑜𝑟 𝑒𝑥𝑎𝑚𝑝𝑙𝑒, 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑑𝑖𝑝𝑝𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑙𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑐𝑜𝑙𝑢𝑚𝑛"
"𝑌𝑒𝑎ℎ, 𝑠𝑜?"
"𝑆𝑎𝑚𝑒 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑒𝑡𝑠, 𝑧𝑜𝑑𝑖𝑎𝑐 𝑠𝑖𝑔𝑛𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑖𝑚𝑎𝑙𝑠"
"𝑂𝑘, 𝑦𝑒𝑎ℎ 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝐿/𝑛!"
-𝚆𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜
.
.
.
.
.
.
.
.
Some more Draco for ya! 🍏
YOU ARE READING
🌙Moon🌙🍏{DracoMalfoyxReader}🍏
Fanfic"Everyone wants to be someone's sun to light up someone's life, But why not someone's moon, to brighten in the darkest hour?" . . . She was a moon child, as mysterious as the night. Never one to show the world How beautiful was her light. So she t...