𝖯𝗈𝗏: 𝖸/𝗇
-𝚁𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙵𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙶𝚎𝚘𝚛𝚐𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚘 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚒𝚡𝚝𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚊𝚗𝚝 𝚌𝚞𝚙. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚖𝚢 𝚝𝚠𝚘 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚙𝚛𝚊𝚗𝚔𝚜𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚛𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎. 𝙵𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔.
"𝑙𝑜𝑜𝑘 𝐿/𝑛 𝑎𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠!"
"𝐴𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠?"
-𝙶𝚎𝚘𝚛𝚐𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚗.
"𝑇𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑔𝑒 𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒!"
-𝙷𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚌𝚑𝚒𝚖𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.
"𝐼𝑡𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑘!"
"𝐴𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡, 𝐺𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟?"
"𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠?"
-𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚜𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚋𝚕𝚎𝚝.
"𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑎𝑛 𝑎𝑔𝑒 𝑙𝑖𝑛𝑒, 𝐷𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑟𝑒𝑤 𝑖𝑡"
"𝑠𝑜?"
"𝑆𝑜 𝑎 𝑔𝑒𝑛𝑖𝑢𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐷𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑦 𝑏𝑒 𝑓𝑜𝑜𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑎𝑡ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑚𝑤𝑖𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑎𝑛 𝑎𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛"
"𝐴ℎ, 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑜 𝑏𝑟𝑖𝑙𝑙𝑖𝑎𝑛𝑡!"
"𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑜 𝑝𝑎𝑡ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑚𝑤𝑖𝑡𝑡𝑒𝑑!"
-𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚗𝚜 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚌𝚕𝚒𝚗𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚗𝚎, 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚢𝚎𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚊𝚗𝚝 𝚌𝚞𝚙. 𝙰 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚙𝚒𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚗𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚕𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚊𝚌𝚑-𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚛𝚍𝚜.
"𝐹𝑟𝑒𝑑!"
"𝐺𝑒𝑜𝑟𝑔𝑒!"
-𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚊𝚌𝚔𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚊𝚌𝚑-𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙷𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎 𝚖𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚜.
"𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑘!"
"𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑚𝑖𝑜𝑛𝑒!"
-𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚙𝚛𝚊𝚗𝚔𝚜𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝙲𝚎𝚍𝚛𝚒𝚌 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚟𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚘𝚛𝚒𝚐𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sorry for not updating in a while but I really wanted to post this chapter on the twins birthday (happy birthday feorge and gred)🍏
YOU ARE READING
🌙Moon🌙🍏{DracoMalfoyxReader}🍏
Fanfiction"Everyone wants to be someone's sun to light up someone's life, But why not someone's moon, to brighten in the darkest hour?" . . . She was a moon child, as mysterious as the night. Never one to show the world How beautiful was her light. So she t...