part 6

59 2 0
                                    

Μ: τιιιιιιιιιι εισαι τρελός

Τ: γιατί κανείς εστί μπορεί να της αρέσεις και να σου αρέσει?

Μ:με την Νικόλ το περιμένα και θα στο έλεγα και εγώ να την φέρεις εδώ για δω ποια στο καλό είναι αυτή που έχει πάρει τα μυαλά του αδελφού μου!!! Γιατί ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να γίνει και η κοπέλα σου...!

Τ:λες να της πω να γίνει η κοπέλα μου?

Μ : εννοοητε και ναι αφού είσαι πολύ μα πάρα πολύ ερωτευμένος μαζί της και μην πεις όχι φενετε!!!!!

Τ:οκ ... αλλά 😞

Μ: ωχχχ τι αλλά ??

Τ: και αν δεν της αρέσω και πει όχι ?

Μ: εισαι βλάκας ?

Τ :έλα ρε τελειονε απάντα σε αυτό που σε ρώτησα

Μ: θα σε θέλει συγουρα και λίγη εδώ η κουβέντα

Το επόμενο πρωί

Ο Martinus πήρε τηλέφωνο την Νικόλ για να πάει σπίτι του και αν θέλει να έρθει και η Χριστιάνα!!η Νικόλ είπε ότι μπορεί το ίδιο και η Χριστιάνα ...

Όμως της περιμένε μια έκπληξη και στης δύο που δεν θα άρεσε ούτε στην Νικόλ και την Χριστίανα αλλά ούτε και στους marcus and Martinus

Τώρα μπορεί να σκέφτεστε μα καλά τι έκπληξη μπορεί να είναι και να μην αρέσει σε κανέναν από τους 4?

Θα σας πω ο  πρώην την Νικόλ και της Χριστίανας ....

Αλλά ας σας πω μερικά πράγματα... Λοιπόν όπως σας είπα θα έρθουν στην Νορβηγία ο πρώην της Νικόλ και της Χριστίανας πριν έρθουν η παμενε στην Νορβηγία η Νικόλ η Χριστιάνα και η Κατερίνα είχαν σχέση.... και χώρισαν και πήγαν στην Νορβηγία για να τους ξεχασουν και για να τους ξεπεράσουν... και η Κατερίνα έμεινε για δύο λόγους στην Ελλάδα ένα γιατί όντως είχε κάποιες προσωπικές δουλειές και δεύτερον γιατί ήθελε να φέρει μαζί τον πρώην της Νικόλ και της Χριστίανας για να τα ξανά βρουν ... δεν τα κατάφερε γιατί τα παιδιά δεν μπορούσαν.. για αυτό τους είπε την πολύ και την διεύθυνση τους για όταν μπορέσουν να πάνε της βρουν αλλά μετά στην πορεία η Κατερίνα το μετάνιωσε για πολλούς λόγους....

ΣΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ PART  ΘΑ ΔΕΊΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΏΗΝ ΤΗΣ ΝΙΚΟΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΊΑΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΆ ΠΟΛΛΆ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.... ΑΝ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ⭐ ΈΡΧΕΤΑΙ ΠΟΛΎ ΓΡΉΓΟΡΑ ΝΈΟ Part ✌🏻

μια μέρα στο γυμναστήριοWhere stories live. Discover now