Αφού της τραγουδισε ενα τραγούδι για να κοιμηθει ....
Το επόμενο πρωί...
Pov Martinus
Η Νικόλ χτες το βράδυ ήρθε και με ξύπνισε τρομαγμένη και μου είπε ότι ιδε έναν εφιάλτη..εγώ την ρωτήσα τι εφιάλτη και μου είπε ...ότι ιδε ότι με πυροβολισαν και ότι και ότι πήγα στο νοσοκομείο...και μου είπε να πάω να κοιμηθώ μαζί της γιατί φοβόνταν πολύ ....και αφού κοιμήθηκε μετά από κανένα 20 λεπτό... κοιμηθηκα και εγώ.. σήμερα θα φυγή μαζί με τον Αλέξη και θα πάνε Παρίσι...θα μου λυψει Πολύ ρε γαμωτο... τέλος πάντων πάω να της φτιάξω πρωινό και να την ξυπνισω ...
Τέλος pov Martinus
Αφού κατεβήκε κάτω στην κουζίνα
Α: καλημερα
Τ: καλημερα
Μ:η Νικόλ δεν ξυπνήσε?
Τ:όχι
Μ: γιατί?
Τ: γιατί χτες ιδε έναν εφιάλτη και τρομαξε..
Λ:τι εφιάλτη ιδε δηλαδή...
Τ:ότι με πυροβολισαν και πήγα στο νοσοκομείο
Χ:ναι αλλά γιατί πριν καταβηκες μέσα στην τρελή χαρά???
Τ: γιατί κοιμηθήκαμε στο κρεβάτι μαζί και παρά λίγο να το κάνουμε...
Μ: αληθεια?
Τ:ναι
Μ: και γιατί δεν το κάνατε?
Τ: γιατί δεν είναι έτοιμη ακόμα...
Λίζα pov
Δεν ξέρω από τότε που φιλισα τον Martinus στον λεμο νομίζω ότι τον ξανά ερωτεύτηκα... και ζήλευω παρά πολύ... πρέπει να κάνω κάτι για να τον ξανά κερδίσω...η έστω να πληγώθη η Νικόλ ...και .ην θέλει να τον ξανά δει στα μάτια της ...
Τέλος pov Λίζας
Λ:Αλέξη μπορείς να πας εσύ το πρωινό στην Νικόλ γιατί εγώ θέλω να μηλησω λίγο στον Martinus?
Α:Εμμ ναι
Λ: Martinus ερχεσαι Λίγο μαζί μου ....
Τ:ναι
Αφού πήγαν πάνω στο δωμάτιο...η Λίζα αφισε λίγο ανοιχτή την πόρτα....τότε πήγε κοντά στον Martinus...και άρχιζε να τον φιλά ...και το κάνανε...( Άπορο πως στο καλό τα κατάφερε αλλά μάλλον ξέρω τον λόγο αλλά δεν είμαι συγουρι.. )
( Το δωμάτιο της Λίζας είναι κοντά στο μπάνιο...)
Αφού σηκώθηκε η Νικόλ πήγε κάτω
...