Pov Martinus
Δεν έφυγα από το σπίτι έκατσα έξω από το δωμάτιο της και άκουγα τι έλεγε με τον Αλέξη...
Α: μωρό μου γιατί έκανες εστί όταν ιδες αυτό τον γελειω τυπα????
....
Κάτσε εμένα είπε γελειω τυπα ....πόσω θα ήθελα να του σπάσω τα μούτρα
Τέλος pov Martinus
Απαντά η Νικόλ χώρις να ξέρεις ότι είναι έξω από το δωμάτιο ο Martinus και έχει κρυφτεί και τους άκουει
Ν:μπορεί να μην τα είχαμε μπορεί να μην ήταν ποτέ το αγόρι μου αλλά τον αγαπώ όσο τίποτα άλλο και δεν σου επιτρέπω να Μήλας εστί για αυτόν και δεν είμαι το μωρό σου!!!!
Ο Αλέξης κατάλαβε ότι τους έβλεπε ο Martinus για αυτό πλησίασε πολύ την Νικόλ και πήγε να την φιλήσει...
Pov Martinus
Όχι όχι όχι σε παρακαλώ μην τον φιλήσεις μην τον αφήσεις να σε φίλησει
Τέλος pov
Το έλεγε και αρχηζε να κλαίει
Όμως ιδε ότι τον χαστούκισε....
Μετα αφού ιδε ο Martinus ότι πλησιάζει η Νικόλ χτυποντας τον Αλέξη έτρεξε γρήγορα και βγεικε έξω από το σπίτι και κρύφτηκε σε σιομιο που δεν φενονταν και πολύ...
Όμως πάλι τον ιδε ο Αλέξης...
Α:Νικόλ
Ν:ναι
(Δεν τους άκουγε ο Martinus 🥺)
Α:ένα φίδι 🐍
( είπε ψέματα και το είπε επειδή ξέρει πως η Νικόλ φοβάται τα εντομα !)
Ν:που που 😰😰😰
Α:εδώ στα πόδια σου ...
Και εποιασε ένα φίλο για να και εντριψε διακριτικά το πόδι της Νικόλ για να τρομάξει.... εννοοητε πως τρόμαξε και πήδηξε πάνω στον Αλέξη...μόνο επειδή τρόμαξε!!!!
Και μετά βρήκε αφορμή ο Αλέξης για να την φιλήσει ...και την φιλήσε...
Όταν το ιδε αυτό ο Martinus χτυπήσε το χέρι του στον τοιχο ....
Τότε όμως ....
Συγνώμη που σας στο κόβω πάνω στο καλύτερο τι λέτε να έγινε ....
Σύντομα νέο part 13✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻